חדש על המדף: Life Scents, סדרת מבשמיי האוויר של איירוויק

פורסם: ח' תמוז התשע"ה | | 13:07 ע"י: מערכת בבא קמא
סדרת מבשמיי האוויר אואזיס של איירוויק.
סדרת מבשמיי האוויר אואזיס של איירוויק. צילום: אפרת אשל.
איירוויק, מותג מבשמיי האוויר המוביל משיק את סדרת הפרמיום Life scents

אי שם בין מטלות היום יום, עומס העבודה והריצות אחר הילדים מסתתרת לה שעה קסומה, השמורה לרגעים קטנים של רוגע ופינוק. אם תעצמו את העיניים, תרפו את הגוף וברקע תתנגן לה מוזיקה נעימה, תוכלו להיכנס לעולמו ,מעורר החושים, של אירוויק. בואו להכיר את הקסם מקרוב:

מתוך סדרת מבשמיי האוויר של איירוויק.
מתוך סדרת מבשמיי האוויר של איירוויק. צילום: אפרת אשל.

הסדרה החדשה של אירוויק מתבססת על טכנולוגית ריח תלת מימד מתקדמת וחדישה המאפשרת שילוב של 3 ניחוחות בו זמנית. שילוב ייחודי זה מעניק למשתמשים חווית ריח עשירה, מפנקת ועמוקה במיוחד.

סדרת Life scents כוללת 5 קולקציות יוצאות דופן בניחוחות טבעיים מחיי היום יום:
1. אואזיס- הקיפו את עצמכם בארומה סוחפת ועוצרת נשימה, חוויה מלאת שקט, רוגע ושלווה לגוף ולנשמה
המשלבת בריזה חמה וקצף גלים מלטף.

2. חטאים מתוקים- התמכרו מחדש לזיכרונות ילדות מתוקים של אפייה ביתית,  החוזרים לחיים בארומה מתקתקה של אגס אפוי, בצק עוגיות ווניל.

3. חלום ליל קיץ- פתחו את הדלת והכניסו אל ביתכם ניחוחות קיץ מרעננים של חופש ותשוקה ,שילוב חלומי ומסחרר של פרחים לבנים, מלון מתוק ווניל.

4. היער הקסום -התמסרו לרגעים מכשפים ובלתי נשכחים, גלו את הניחוחות המסתוריים והמסקרנים של היער הקסום המורכב מפטל טרי, פריחת השושנים ומרשמלו רך.

5. מסתור אקזוטי- הגיע הזמן לקחת הפסקה מהמרוץ, להתנתק ולברוח אל פינה שקטה ואינטימית. להרשות לעצמך ליהנות מהרמוניה מתפרצת של ניחוחות סוחפים, גרגירי יער מתוקים, מנטה רעננה וחלב קוקוס מרענן.

כמו ליתר מוצרי אירוויק, גם בסדרה החדשה מגוון  אפשרויות לשימוש:
פרשמטיק: מכשיר המפיץ ניחוח באופן אוטומטי ,פועל על סוללות ו- 3 מרווחי זמן לוויסות עצמת הניחוח (לשליטה על עצמת הניחוח בבית). מתאים לחללים גדולים דוגמת הסלון, חדר השינה או חדר האמבטיה.
מכשיר חשמלי: מכשיר חשמלי המחובר לשקע החשמל, המפיץ ניחוח קבוע לאורך זמן. ניתן לווסת את עוצמת הניחוח ובכך לייצר את האווירה הרצויה בבית.
מקלות ריח: מקלות להפצת ריח אשר משרים אווירה נעימה ונינוחה בבית. מתאים גם לחללים קטנים.

לדברי הגר געש-אדרי, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית ברקיט בנקיזר, משווקת מותג איירוויק בישראל: "כמותג מבשמי האויר המוביל בישראל, אנו שמחים לעמוד בחזית החידושים בקטגוריה ולהשיק מוצר עם טכנולגיית ריח ייחודית. השקה זו תספק לצרכן חווית ריח חדשה ותחזק את המובילות שלנו בקטגוריה. הניחוחות של סדרת הפרמיום "Life scents" נבחרו בקפידה  ובהתאמה לקהל הישראלי, "חטאים מתוקים" ו"חלום ליל קיץ"  הם רק חלק מאוסף החוויות שאנו מציעים לצרכנים".

את סדרת Life scents ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם בטווח מחירים מומלץ לצרכן של 20-60 ₪