חדש מתמר כנרת: סילאן בבקבוק לחיץ

פורסם: כ"ה אלול התשס"ט | | 17:29 ע"י: בבא קמא
סילאן בבקבוק לחיץ
סילאן בבקבוק לחיץ צילום: יח"צ

הבקבוק נוח לשימוש ומתאים לזיגוג על פנקייק, גלידה, בבישול והכנת דברי מאפה וכריכים

"תמר כנרת", יצרנית מוצרי התמרים והסילאן הגדולה בישראל מקבוצת כנרת, משיקה סילאן בבקבוק לחיץ. הבקבוק מצויד בפקק אל-חזור שמונע טפטוף ונזילות, הוא נוח לשימוש ומתאים במיוחד לזיגוג של סילאן על פנקייק, גלידה,יוגורט, בבישול ואפיה כשהכמות הנדרשת אינה גדולה ועל גבי כריכים.

בשנים האחרונות גילו מטבחי הגורמה את הסילאן – דבש התמרים – והוא הפך לחלק חשוב במטבח הישראלי המודרני ומשמש להמתקה של מאכלים וקינוחים.

ב"תמר כנרת" מעונינים ללכת כעת צעד נוסף קדימה, להוציא את הסילאן ממקומו במזווה ולהפוך אותו למוצר בשימוש יומיומי על ידי כל בני המשפחה. הסילאן הוא בעל מתיקות רבה ולכן ילדים אוהבים אותו והוא תחליף מעולה לממתיקים מלאכותיים. מרקמו של הסילאן נוזלי ביחס לדבש ולממרחים אחרים. הבקבוק הלחיץ מאפשר הזלפת הסילאן בכמות הרצויה ללא שימוש בכפית ובלי ללכלך את השולחן.

הסילאן מכיל מרכיבים בריאותיים רבים ובהם סידן, ברזל וויטמינים A,B,C . הוא מצטיין בכושר שימור טבעי כך שהוא יכול להישמר ללא קירור ולא צריך לחשוש פן יתקלקל. 

אתי קולט, מנהלת השיווק של "תמר כנרת", מסרה שהיקף שוק הסילאן בישראל נאמד ב-1500 טון בשנה והוא גדל בקצב של 15% בשנה. בשנים האחרונות התרחב ענף התמרים בישראל ויש פוטנציאל גידול עצום במוצרי התמרים והסילאן בשל המודעות ההולכת וגדלה לצריכת מזון בריא וטבעי.

מחיר הסילאן בבקבוק לחיץ של 650 גרם: 16 שקל.
המוצר בכשרות חתם סופר בני ברק.
מידע על מוצרי "תמר כנרת" ומתכונים מומלצים עם סילאן
באתר: www.tmarimplus.co.il