מותג האופנה הספרדי PUNT ROMA מגיע לקניון רננים

פורסם: ט"ז אלול התשע"ד | | 11:10 ע"י: מערכת בבא קמא
חנות PUNT ROMA בקניון רננים.
חנות PUNT ROMA בקניון רננים. צילום: יח"צ.
המשביר לצרכן מרחיבה את פריסת מותג האופנה הספרדי PUNT ROMA ופותחת חנות עצמאית ראשונה למותג האופנה הספרדי המוביל. החנות נפתחה בקניון רננים ברעננה. בהקמת החנות הושקעו כמיליון שקלים
חנות הדגל של מותג פונט רומא בקניון רננים.
חנות הדגל של מותג פונט רומא בקניון רננים. צילום: יח"צ.

רשת המשביר לצרכן משיקה חנות עצמאית ראשונה למותג האופנה הספרדי המוביל PUNT ROMA. החנות תיפתח בקניון רננים ברעננה. בהקמת החנות הושקעו כמליון שקלים והיא תתפרס על שטח של 120 מ"ר.

דודי כהן, סמנכ"ל סחר "המשביר לצרכן": "לפני שנה וכחלק מהרחבת ההיצע במחלקות האופנה של המשביר לצרכן, הכנסנו את המותג שמציע אופנה לנשים אמיתיות במבחר של סגנונות אופנתיים, באיכות טובה ובטווח מידות רחב. לאור הצלחת המותג במחלקות האופנה של המשביר לצרכן, החלטנו לפתוח חנויות עצמאיות למותג. בשנה הקרובה נפתח 9 חנויות עצמאיות ברחבי הארץ".

גם אקססוריז בחנות המותג Punt Roma.
גם אקססוריז בחנות המותג Punt Roma. צילום: יח"צ.

PUNT ROMA הוא מותג ספרדי אשר מציע אופנה לכל סוגי הנשים, באיכות גבוהה, מחירים משתלמים ובטווח מידות שמכבד את הנשים באשר הן. משרדי המותג ממוקמים בברצלונה, עיר עם היסטוריה ארוכת שנים של טקסטיל. בימים אלה, לפונט רומא נוכחות חזקה בשוק אופנת הנשים העולמית, עם כ– 200 חנויות בספרד ולמעלה מ– 140 סניפים בשוק הבינלאומי. ברשת המשביר לצרכן נמכרים פריטי המותג במתכונת SHOP IN SHOP וכעת, כאמור לראשונה חנות עצמאית בקניון רננים.