חדרי כושר ייעודיים לנשים דתיות

פורסם: ד' אלול התשע"ד | | 23:48 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: לוגו.
חדרי הכושר הייעודיים ממוקמים במועדונים בגבעת שמואל, נתניה ורעננה. לדברי אלעד הספרי, סמנכ"ל השיווק של הרשת: "חדרי הכושר הייעודים יאפשרו למתעמלות הדתיות לשמור על אורח חיים בריא, בפרטיות, נוחות וללא מבוכה, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר"

רשת הכושר הולמס פלייס,מציעה חדרי כושר ייעודיים לנשים דתיות. נשים במגזר הדתי בדרך כלל מעדיפות לשמור על כושר ואורח חיים בריא ועם זאת על אורח חיים יהודי תוך הקפדה על מכוני כושר בהפרדה מלאה. בהולמס פלייס חשבו על כל הפרטים הקטנים המאפשרים לנשים אלו לשמור על גדר הצניעות מבלי להתפשר על סטנדרטים גבוהים ביותר, ברשת מקפידים על הפרדה בין גברים לנשים, מוזיקת רקע מתאימה ומאפשרים להן לשמור על צניעות.

חדרי הכושר שמיועדים לקהל זה ממוקמים במועדוני הרשת בגבעת שמואל, נתניה ורעננה. הייחוד של חדרי כושר אלו בא לידי ביטוי במתחם כושר המבודד לנשים בלבד בו המתעמלות תוכלנה ליהנות ממכשירי כושר מתקדמים ומהאווירה והאיכות של רשת הולמס פלייס.

לדברי אלעד הספרי, סמנכ"ל השיווק הולמס פלייס ישראל: "אנו רואים בנשים מהמגזר הדתי קהל חשוב מאד ולכן אנו מקדמים פתרון ייעודי עבורן שיאפשרו לשמור על אורח חיים בריא, בנוחות וללא מבוכה, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר."

מועדון אנרג'י נתניה: 3,000 מ"ר הפרושים על שתי קומות מלאות חוויית בריאות וכושר. המועדון כולל חדר כושר גדול ומאובזר, חדר כושר לנשים בלבד, סטודיו שבו חוגים קצביים ודינאמיים לצד שיעורים מרגיעים ומפנקים, מכשיריPowerPlate , אולם סייקלינג מקצועי וחדיש ומלתחות מרווחות.

מועדון פלייס פמילי גבעת שמואל: המועדון כולל בריכה חיצונית ופנימית, חדר כושר רחב ידיים, חדר כושר לנשים בלבד, סטודיו אירובי, סטודיו ספינינג, פילאטיס, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה (עם הפרדה בין נשים לגברים), סטודיו חוגי ילדים, ספא מפואר וכמובן הליווי האישי של מיטב המדריכים והדיאטניות של רשת הולמס פלייס.

מועדון רעננה פרימיום 4000 : מ"ר הכוללים שני חדרי סטודיו אירובי, מגוון חוגים, חדר כושר נפרד לנשים, מכשירי Power Plate, סטודיו סייקלינג, בריכת שחייה חצי אולימפית, ג'קוזי, סאונה, מסעדת-קפה 'Be' , ספא ומלתחות פרטיות.