הכונו לקראת חג הסוכות

פורסם: י"ב אלול התשס"ט | | 16:14 ע"י: מערכת בבא קמא
חוברות יצירה.
חוברות יצירה. צילום: צעצועי בוקי

חוברות היצירה של "צעצועי בוקי" יכולים להשתלב היטב בקישוט הסוכה.

כבכל שנה אנו מעודדים את הילדים להכין את הקישוטים לסוכה. צעצועי בוקי המייצרים למעלה מ-230 סוגים של חוברות עבודה, מדבקות וכותרים, הוציאו גם סדרת חוברות שפעילות בהן יוצרת קישוטים נאים לסוכה. מדובר בדפי גזירה עם הוראות מפורטות ליצירת סלסלות ופנסי קישוט או דפי צביעה ליצירת ויטראז'ים מרהיבים.

לילדים מובטחות שעות של הנאה, להורים מובטח שקט וסוכה נאה.

לבוקי גם חוברות עם מבוכים, דפים שיש לחבר בהם את הנקודות כך שיתקבל ציור וכיוצא בהם. לאחר שהסוכה מקושטת – יוכלו הילדים להעסיק עצמם בדפים אלו בסוכה. אלו חוברות יצירה עם תכנים חינוכיים שמיוצרות כולן בישראל ומשווקות לקהל הדתי בארץ ובחו"ל. התרשמנו כי החוברות והדפים באיכות גבוהה, מכילים הוראות מפורטות וכריכה נאה המזמינה את הילדים לעשות בהם שימוש. 

המפעל שומר שבת ותורם לקהילה בהעסקת עובדים עם מוגבלויות. בין נושאי החוברות ישנם תכנים של דגמים מההיסטוריה והתרבות של עם ישראל, 12 השבטים, חגי ישראל ועוד. כך כל ילדה וילד ויכלו בקלות למצוא חוברת לטעמם וליהנות מיצירה ייחודית.

מחיר החוברת המומלץ נע בין 7.5 ל 12 שקל, כתלות בגודל החוברת. ניתן להשיג  בחנויות הספרים והמתנות, בחנויות הצעצועים ובחנות המפעל של צעצועי בוקי ברחוב המדע פינת המחקר 63, א.ת. צפוני באשדוד. טלפון 08-8567616