אתר חדש לבגדי ילדים

פורסם: ה' תמוז התשע"ד | | 10:22 ע"י: מערכת בבא קמא
מארז לידה. 299 ש
מארז לידה. 299 ש"ח. צילום: רן גולני.
חדש ברשת, מינימליסט. אתר חדש לבגדי ילדים עשויים 100% כותנה במחירים אטרקטיביים: 30-80 ש"ח

אתר חדש עלה לרשת ומציע בגדי ילדים (גילאי 0 עד 5) באיכות טובה ובמחירים נוחים. האתר וגם הבגדים מעוצבים באופן מינימליסטי וזהו גם שמו של המותג: מינימליסט. הבגדים מעוצבים באופן עדין, ללא הדפסים צעקניים ורוב הבגדים מתאימים בעיצובם גם לבנים וגם לבנות.

טי שרט שרוול קצר פסים. 36 ש
טי שרט שרוול קצר פסים. 36 ש"ח. צילום: רן גולני.

לדברי שחר פשיגודה ותמי זוזות גנות, היזמיות העומדות מאחורי Minimalist:
"הבגדים של מינימליסט מיועדים לילדים בעולם האמתי, העולם שמחוץ לקטלוגים, ומאפשרים לילדים לרוץ, לקפוץ, לשחק, להשתולל, להתלכלך ולהיות סקרנים. בעולם אופנת הילדים, שמלא בגימיקים מתחלפים, בהדפסים צעקניים ובחלוקת צבעים סטריאוטיפית לבנים ולבנות, הרגשנו שיש מקום לרענן עם דגמים מינימליסטיים, קלאסיים ותמימים, שיכבדו את הצרכים האמתיים, הן של הילד והן של ההורים, כמו חולצת טי שחורה שהיא פריט בייסיק הכרחי גם לילדים, ומעל לכל, שאפשר לרכוש מוצר מקומי, איכותי ושיקי, במחיר הגיוני וסביר"

הבדים נעימים למגע, והקולקציה הקיצית מתאימה לקיץ הישראלי עם בד דק ואוורירי של 100% כותנה מצרית סרוקה, שעוברת תהליכי צביעה בצבעים אנטי בקטריאליים, המונעים התפתחות חיידקים בבד.

לקיץ 2014 מוצגים במינימליסט בגדים במראה יוניסקס קלאסי ובגזרות בייסיק על -זמניות, המתאימות לשני המינים, כשבחלק מהפריטים ניתן לראות טוויסטים עיצוביים, כדי להתאימם באופן מיוחד לבנות או לבנים. לשני המינים מוצעים פריטים בקשת רחבה של קרוב לעשרים צבעים מלאי חיים, המתכתבים עם טרנדים עולמיים, ביניהם: שחור, אפור, לבן, כחול, מנטה, אדום ועוד.

אוברול רגלית ארוך פסים. 55 ש
אוברול רגלית ארוך פסים. 55 ש"ח. צילום: רן גולני.

מחירים:

ביגוד ראשונילתינוק: 30 ₪ - 58 ₪
חולצות וגופיות: 36 ₪ - 46 ₪
שמלות וחצאיות: 50 ₪ - 85 ₪
מכנסיים: 36 ₪ - 46 ₪

דמי משלוח: חינם בדואר רשום
בקניה מעל 299 ₪ תוכלו לקבל את המשלוח עד הבית (או בתוספת של 29 ₪).

 

המוצרים מגיעים ארוזים באריזה כיפית ויפה ויכולים לשמש גם כמתנה.

כתובת האתר: http://www.minimalist.co.il