יצירת צמידים מסוכריות

פורסם: ג' תמוז התשע"ד | | 23:14 ע"י: מערכת בבא קמא
כדורים חמודים מסוכריות חמוצות.
כדורים חמודים מסוכריות חמוצות. צילום: אתי ברק.
יוצרים, נהנים ואוכלים. משפחת סוכריות הגומי "חמצוצים" מתרחבת ומשיקה את הלהיט הבא בעולם הממתקים: "EATS'N CRAFFTS"
סוכריות חמוצות ארוכות ליצירה כיד הדמיון.
סוכריות חמוצות ארוכות ליצירה כיד הדמיון. צילום: אתי ברק.

משפחת חמצוצים המשווקת ע"י גורי משיקה את הלהיט הבא בעולם הממתקים  "EATS'N CRAFFTS" סוכריות גומי ארוכות וגמישות במיוחד שאפשר ליצור מהן צמידים, שרשראות ועוד כול מיני הפתעות.

חבר חדש מצטרף למשפחת "חמצוצים" והוא יצירתי במיוחד: סוכריות הגומי החדשות מעוצבות במיוחד לאפשר לילדים לשחק ולהרכיב תכשיטים, קישוטים ועוד המון פריטים. עם קצת יצירתיות ודמיון אפשר להרכיב כמעט כל מה שרוצים.

יצירת כדורונים חמודים מסוכריות.
יצירת כדורונים חמודים מסוכריות. צילום: אתי ברק.

החמצוצים שרוכים - "EATS'N CRAFFTS" משווקים באריזה של 100 גר המורכבת ממגוון טעמים של תות, פטל, תפוח ותותי פרוטי ובצבעים מדליקים: צהוב, אדום, כחול וירוק. 
בכל אריזה תוכלו למצוא הוראות הכנה לתכשיטים מיוחדים או לאביזרים מגניבים שאפשר לייצור בקלות. בזכות הצבעוניות והמבנה הייחודי שלהן מגוון הרעיונות ליצירה הוא אין סופי וכל אחד יכול ליצור אומנות אישית שלו.  

EATS'N CRAFFTS מושלמות להפעלות לילדים, ימי הולדת כמתנה מקורית או סתם לכייף. אחרי שמסיימים ליצור ולשחק אפשר ואף רצוי לאכול את סוכריות הגומי. הן מאופיינות בטעם מתוק – חמוץ עדין וכייפי. 

המוצר משווק באריזת של 100 גרם ובכשרות מהודרת של הרב אשר יעקבי וועסטהיים שליט"א ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר מומלץ לצרכן  8.90 שקל לאריזה.

ניתן לרכוש את סדרת EATS'N CRAFFTS בכל רשתות השיווק, חנויות הרשת הרביעית ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.