חופשת פסח אביבית בהגושרים מלון בטבע

פורסם: א' ניסן התשע"ד | | 23:29 ע"י: מערכת בבא קמא
מלון הגושרים.
מלון הגושרים. צילום: יח"צ.
עושים את פסח בגליל עם שפע של פעילויות ספורטיביות, טיולים בטבע, סדנאות יצירה, מופעים לקטנים ולגדולים, משחקייה, טיולי אופניים לכל הגילאים, סעודות גורמה ממיטב התוצרת המקומית הגלילית ועוד

הגושרים מלון בטבע מזמין אתכם לבלות את חופשת הפסח באווירה הקסומה של הגליל העליון, ורוקח עבורכם תמהיל מנצח לחופשה משפחתית חוויתי ומושלמת. כך תוכלו לשלב בין כמויות גדושות של טבע, שקט ושלווה, למצעד של פעילויות ספורטיביות, תרבותיות ומהנות לכל המשפחה.

במסגרת חופשת הפסח מציע לכם  הגושרים מלון בטבע מגוון פעילויות, כולל טיולי רכבים בנופים הפורחים של הגליל העליון, סיורי רפתות המפגישים את הילדים עם עולם החי, סדנת ג'אג'לינג ומופע קרקס מלהיב לקטנים ולגדולים, אטרקציה לכל הילדים עם המופע המבוקש של דייגו והמופע של כוכב הילדים רוי בוי -ילד הג'ונגל. להנאה של כל המשפחה, מקפיד המלון גם להפעיל משחקייה לילדים לאורך כל ימי החג , כולל סדנאות יצירה ואטרקציות נוספות, המאפשרות להורים לבלות בכיף וביצירתיות עם הילדים וליהנות מזמן איכות לעצמם.

לחובבי הספורט והטיולים, מזמין הגושרים מלון בטבע את אורחיו, לכבוש את המרחבים הפורחים בגליל העליון בטיול על שני גלגלים עם שיתוף פעולה מקצועי עם מפגש האופניים – מרכז רכיבה למקצועיים וחובבנים, המציע מפות וייעוץ לטיולים בדרגות קושי שונות לרכיבה, השכרת אופניים מקצועיים המותאמים לכל הגילאים, אביזרים נלווים דוגמת כסאות לפעוטות, ריקשות, אופניים לילדים במידות קטנות, אופני חד אופן, אופני טנדם (כפולות) ועוד. המלון גם יעניק מקום לאחסון האופניים ושטיפת האופניים (אורחי המלון ייהנו מהנחה בלעדית של 10% על כל שירותי הרכיבה של מפגש האופניים בטל' 04-6890202 / 050-8371402 - איתן). בנוסף במהלך פסח יתקיים טיול אופניים מאורגן מטעם המלון – ללא תשלום. לאחר הרכיבה ייהנו הרוכבים מאפשרות לשימוש במתקני המלון, כמו בריכה, סאונה, חדר כושר , מרכז ספורט ועוד.

בחג הפסח מציע "הגושרים מלון בטבע" חגיגה קולינארית כשרה לפסח: בליל הסדר תוכלו ליהנות מסדר כהלכתו עם פנכת סדר מסורתית ולאחר מכן מארוחה בהגשה הכוללת 5 מנות: כמנה ראשונה יוגש פטה כבד מסורתי בליווי ריבת קרישה וגפילטע פיש בעיטור פרחי סלומון ברוטב חזרת, עם סיום המנה יוגשו מבחר טפסים אישיים ולאחר מכן מרק קונסומה בליווי ירקות שורש. כמנה עיקרית נגיש טריו של צלע טלה, מיני פרגית ומניפת חזה אווז שיוגשו לצד מחית בטטה בניחוח מוסקט ואספרגוס רענן המוקפץ בשרדונה. לקינוח  מוס וניל ושברי פיסטוק מסוכר על בסיס קוקוס קראנצ'י המוגש עם טרפלס שוקולד הדרים.

במהלך החג יחכו לכם תפריטים מגוונים, בריאים ויצירתיים, החל מארוחת אסדו שתתקיים בגן האירועים עם תצוגה מרהיבה של גריל ארגנטינאי שיכיל נתחי אסדו, אנטריקוט, עופיונים במרינדות על חרבות ועד לארוחות ערב חלביות הכוללות פיצות בטאבון, קניידלך ברוטב שמנת מוקרם, פורלים על הגריל והרבה ירקות וגבינות מהמטבח הגלילי. בשעות הצהריים נפתיע בלובי המלון עם הפסקות מתוקות על טהרת השוקולד והפירות. כמו כן, במהלך החג ייהנו האורחים מארוחות בוקר עשירות ומגוונות הכוללות מצה ברייט מסורתית, מבחר דגים כבושים ומעושנים, גבינות איכותיות ממחלבות אזוריות ומבחר מאפים ופשטידות על בסיס ירקות וגבינות.