לרגל שבוע המודעות למוח בריין טריין פותח את שעריו

פורסם: י"ח אדר ב' התשע"ד | | 14:07 ע"י: מערכת בבא קמא
Brain Train
Brain Train צילום: לוגו.
מכון בריין טריין - חדר כושר למוח לשיפור ושמירה של הזיכרון ושאר היכולות המוחיות, פותח את שעריו לציבור הרחב ליום פתוח של התנסות חינמית במגוון סוגי האימון

בואו להתנסות ולראות כיצד ניתן לאמן את המוח, למנוע התדרדרות הזיכרון והיכולות הקוגניטיביות ואף לשפר את היכולות האישיות בצורה ניכרת.

מכון בריין טריין - חדר כושר למוח לשיפור ושמירה של הזיכרון ושאר היכולות המוחיות, פותח את שעריו לציבור הרחב ליום פתוח של התנסות חינמית במגוון סוגי האימון. המכון יהיה פתוח לקהל ביום ראשון, 23.3.14 החל מהשעה 13:00 ועד שעה 19:00

מכון הוקם ברעננה בשנת 2008 ע"י אלי גל, פיזיקאי בהשכלתו ויזם בנשמתו. מכון בריין-טריין הינו מכון לשיפור הכושר הקוגניטיבי אשר מתמקד באימון המוח למטרות מניעה והאטה של נסיגה קוגניטיבית במוח הבוגר ושיפור היכולות המוחיות הקיימות. המכון מרכז תחת קורות גג אחת מגוון כלים ושיטות עבודה לאימון קוגניטיבי אפקטיבי. בנוסף, המכון מהווה מרכז ידע והעשרה בתחום הקוגניציה ואימון המוח.

המכון כולל עמדות מחשב שמאפשרות גישה למבחר מעודכן של התוכנות הטובות ביותר בתחום ומגוון של אמצעים נוספים המאתגרים פעילות מוחית לרשות הלקוחות לשימוש עצמי: משחקי מחשבה וזיכרון (לקבוצות ויחידים), ספרות מקצועית מהתחום ועוד.

בנוסף למכון ברעננה, אנו מעבירים סדנאות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ ומציעים סדנאות העשרה וסדנאות לפיתוח מנהלים בארגונים.

את הקמת מכון בריין טריין ליוותה ועדה מייעצת, שמלווה את המכון עד היום. בראש הועדה עומד ד"ר ירון ריבר נוירולוג מבית החולים הילל יפה בחדרה, ופרופסור מירב אחישר, מדענית לחקר המוח.

מודל העבודה במכון דומה לזה שביפן ובארה"ב, שם פועלים מכונים כאלו מזה זמן מה והביקוש לשירותים מהסוג זה נמצא בעלייה ניכרת.

האירוע מתקיים במכון בריין טריין, רחוב החי"ל 49, רעננה

פרטים נוספים:

http://www.brain-train.co.il