חדש מהשירות הבולאי: גליון בולים והפעלות לפסח

פורסם: י"ז אדר ב' התשע"ד | | 11:47 ע"י: מערכת בבא קמא
פסח מי יודע?
פסח מי יודע? צילום: יח"צ.
לקראת פסח משיק השירות הבולאי 4 מתנות ייחודיות בערכה אביבית מיוחדת לפסח

השירות הבולאי של חברת דואר ישראל בשיתוף עם חברת "קלסיקלטת" הפיק לקראת חג הפסח מארז מתנה משפחתי מיוחד, "פסח – מי יודע?", המעניק זמן איכות חווייתי, המשלב תוכן עשיר ומהנה, לחג הפסח.
 

פסח מי יודע? מארז לילדים מהשירות הבולאי.
פסח מי יודע? מארז לילדים מהשירות הבולאי. צילום: יח"צ.

בשירות הבולאי מציעים להעניק, מכל הלב, מארז מתנה מקורי ונפלא זה לכל בני המשפחה הכולל 4 מתנות ייחודיות: הגדת פסח מאוירת מיוחדת לילדים, המבוססת על תכני ההגדה, בסימן 12 שבטי ישראל. בכל עמוד יהיה כתב חידה, מידע ספציפי על כל שבט ושבט; ייחודו, מיקומו בארץ והסמל שלו; גיליון בולים "הבול שלי" מיוחד למארז; דיסק שמע - שירים וסיפורים לחג; ארבע מי יודע? משחק קלפים המבוסס על סמלי חג הפסח ומשלב חווית לימוד ושעשוע.

המארז המיוחד יימכר בסניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר www.postil.com  במחיר 39.90 ₪ בלבד.

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שיקנה לכל המשפחה שעות של פעילות משותפת ומשעשעת. המוצר  מקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית מקנה ערכים וגיליון הבולים המיוחד והמאויר, מהווה שגריר חינוכי חשוב.השנה תתרום חברת "קלסיקלטת" מהכנסות המוצר לשתי עמותות: "גדולים מהחיים" לעזרה לילדים ונוער חולי סרטן, "לראות" – לעזרה ללקויי ראייה.