חדש על המדף: מארזי עוגיות בעבודת יד

פורסם: ה' אדר א' התשע"ד | | 22:24 ע"י: מערכת בבא קמא
עוגיות לחם יין.
עוגיות לחם יין. צילום: דן פרץ.
בימים אלו משיקה "לחם יין" את המפעל וקו העוגיות החדש. חפשו את העוגיות על המדף ותופתעו לטובה
מארז עוגיות אלפחורס קטנות של לחם יין.
מארז עוגיות אלפחורס קטנות של לחם יין. צילום: דן פרץ.

בית הקפה והמאפיה 'לחם יין' של דגנית עמיחי ורונה פרדיס שהוקם לפני כ-15 ביהוד צמח למפעל עוגיות בן 400 מ"ר שהוקם במודיעין ומפיץ את תוצרתו לכל הארץ.

מפעל העוגיות שהוקם מיצר את העוגיות על פי המסורת של המאפיה ובתור התחלה מציע מגוון של 10 סוגי עוגיות בעבודת יד שנבחרו כעוגיות האהובות ביותר במאפיה. בין העוגיות של המותג החדש "לחם יין" תמצאו עוגיות לב ריבה, אלפחורס, וניל צפרתי, גבינה וזיתים, שוקולד צ'יפס, אזני פיל, ביסקוטי, גרנולה מקמח מלא, גרנולה שוקולד צ'יפס וקקאו פיסטוק (ללא תוספת סוכר).

 

המוצר החדש מרענן את מדף העוגיות ומוסיף תחרות של ממש הן מבחינת איכות המוצר והן מבחינת המחיר. 19.90 ש"ח לקופסא של כ-150-250 גרם.

 

מגש עוגיות גבינה וזיתים.
מגש עוגיות גבינה וזיתים. צילום: דן פרץ.

"חיפשנו לגדול מבלי לאבד שליטה על המוצר", מספרת דגנית עמיחי. "לכן החלטנו להתמקד במספר מצומצם של סוגי עוגיות המאפשר לנו לשמור על האיכות הבלתי מתפשרת של המוצרים שלנו".

לצידה רונה פרדיס מציינת ש"הרעיון מאוחרי השקת מותג העוגיות היה להציע מוצר ישראלי איכותי, עוגיות בעבודת יד, במחיר נגיש" - ואכן כפי שצויין, מחירה של קופסת עוגיות עומד על סכום של 19.90 בלבד והעוגיות זמינות בכ-60 סניפים ברחבי הארץ של רשתות "שופרסל", "אושר עד" ו"יש חסד" ובקרוב מוצרי החברה צפויים להגיע לפריסה ארצית ועוד היד נטויה.

עוגיות "לחם יין" כשרות (חלבי) בהשגחת הרבנות מודיעין ובהשגחת בד"צ בית יוסף. נמליץ שתשאירו מקום לצד הקפה (למשל לעוגיות אלפחורס) או התה (לעוגיות ביסקוטי).