מכשיר ה- FACE CLEANER לניקוי עמוק ולהמרצת הדם בעור הפנים

פורסם: ז' שבט התשע"ד | | 17:57 ע"י: מערכת בבא קמא
פייס קלינר של לייף.
פייס קלינר של לייף. צילום: יח"צ.
Life משיק את מכשיר ה- FACE CLEANER לניקוי עמוק ולהמרצת הדם בעור הפנים. מחיר הפייס קלינר לרגל ההשקה: 99 ₪ במקום 149.99 ₪. השקת ה- FACE CLEANER תלווה בקמפיין טלוויזיוני של לייף בתחום הקוסמטיקה

מכשיר ה-  FACE CLEANERמאפשר לנקות את עור הפנים בשתי דרגות: ניקוי עדין יומיומי, הכולל עיסוי לעור הפנים והסרת הלכלוך, שרידי השומנים והאיפור מהפנים וניקוי עמוק של הנקבוביות, הכולל עיסוי עמוק יותר לפתיחת הנקבוביות. בנוסף, מסייע המכשיר בהמרצת מחזור הדם בעור הפנים ושיפור רמת החמצן בתאים, אשר מעניק מראה עור צעיר ורענן ובסיס טוב יותר לספיגה של מוצרי טיפוח העור לאחר מכן.

לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת סופר-פארם: "ההיכרות המעמיקה ורבת השנים של סופר-פארם עם הלקוחה הישראלית - מה היא אוהבת ואילו מוצרים היא צורכת, הביאה אותנו לפתח בלייף את ה-FACE CLEANER שהוא מוצר חדשני וראשון מסוגו בישראל בתחום ניקוי הפנים. ה-FACE CLEANER של לייף מביא עימו בשורה אמיתית לנשים ונותן מענה לטרנד הטיפוח הביתי שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות עם ההשקה של מכשירים כמו פדי ליידי לפדיקור ביתי, מכשיר ה- ME להסרת שיער לצמיתות PEARL  מבית סינרון להלבנת שיניים ועוד".

לדברי אופיר ענבר, מנהל לייף בסופר-פארם: "הישראליות משקיעות במוצרי ניקוי ומקפידות על ניקוי עור הפנים שלהן, אך יחד עם זאת הן גם מחפשות אחר נוחות ואחר מוצרים שיעשו עבורן כמה פעולות במכשיר אחד. אנו מאמינים כי מכשיר ה- FACE CLEANER של לייף יהיה הצלחה בקרב לקוחותינו ומשוכנעים שבשנה הבאה נראה יותר ויותר חברות משיקות מכשירים לניקוי עור הפנים."

איך זה עובד? מניחים כמות מספקת של סבון פנים מכל סוג במרכז הרפידה שבראש מכשיר ה- FACE CLEANER ומרטיבים אותה במים. לוחצים על כפתור ההפעלה פעם אחת עבור ניקוי עדין או פעמיים לניקוי עמוק ועוברים עם המכשיר על שטח הפנים, אותם יש להרטיב במים, מספר פעמים. לאחר השימוש שוטפים את הפנים במים ומשליכים את הרפידה המשומשת לאשפה. כמו כן, מומלץ להשלים את הטיפול במריחת קרם לחות. חשוב לציין כי מכשיר ה- FACE CLEANER פועל על סוללות.