קרקס מדגסקר חובש כיפה

פורסם: כ"א כסלו התשע"ד | | 00:33 ע"י: מערכת בבא קמא
קרקס לדתיים בחנוכה.
קרקס לדתיים בחנוכה. צילום: יח"צ.
כמיטב המסורת קרקס יחודי לקהל הדתי והחרדי חוזר בחנוכה. הפעם קרקס מדגסקר חובש כיפה ומגיע לחולון.

ימי חנוכה וזאת כבר מסורת, מביאים עמם את מופע הקרקס הייחודי לציבור הדתי והחרדי: והשנה מדגסקר, חובש כיפה בחנוכה בחולון. בין התרגילים האקרובטיים המרהיבים כמה 'רגעים של נחת' עם יוצר תכנית הילדים המצליחה ילדודס בערוץ 7, יוני קמפינסקי ויואב עמיר, ליצן ושחקן.

גם בתשע"ד, מפיקה חברת 'טבת סרטים' אירוע אקרובטיקה מרהיב בכיכובם של לוליינים ברמה בינלאומית עם צוותים מכל העולם (צ'ילה, קולומביה, מונגוליה, טנזניה, ספרד, גרמניה). הקרקס, מגיש כשעתיים של פעלולים מדהימים, מצחיקים ומרגשים. התכנית מתאימה לילדים, אך גם לילדים ברוחם, בוגרים וכל מי שאוהב את חווית המתח מול אטרקציות עוצרות נשימה.

האטרקציות בקרקס מדגסקר טרם נראו כמותן בישראל: כדור אופנועים שנפתח בזמן שהאופנוענים ממשיכים להסתובב בו במהירות מטורפת, טרפז עוצר נשימה, להטוטנים מעופפים מעל ראשי הקהל, פעלולן חסר מעצורים על גלגל הפחד הענק, קבוצת אקרובטים זוכת-פרסים בהצדעה לקטעי הקרקס הגדולים בעולם, חבורת ליצנים קופצנית ומגלגלת מצחוק, נערי גומי ומשחקי תעלולים מצחיקים. ויש עוד הפתעות – עשרות אומני במה מהשורה הראשונה המראים יכולות יוצאות דופן, אבל על כך באירוע עצמו.

מופע קרקס מותאם לקהל הדתי והחרדי בחנוכה תשע
מופע קרקס מותאם לקהל הדתי והחרדי בחנוכה תשע"ד. צילום: יח"צ.

האורחים שמתלווים לקרקס השנה הם יוני קמפינסקי, המוכרים לילדים רבים ברחבי הארץ (והעולם!) כמי שעומד מאחורי הדמויות הצבעוניות של "ילדודס", תכנית הילדים של ערוץ 7. מידי שבוע מוצע לילדים סיפור בעל ערך חינוכי-יהודי, כשיוני וחברו נכנסים עם הילדים אל הסיפור בהרבה הומור ושמחה. יואב עמיר, הוא ליצן ושחקן שמוכר לרבים משלל הפקות מוכרות וכיכב ב"רכבת המצוות", "הגן הקסום", "משנה המידות", "שמיטה בסכנה". "אנחנו מתרגשים מאוד להצטרף לקרקס", אומרים השניים, "אמנם לא נטפס על חבלים ובטוח שלא נחליף את האופנוענים, אבל יחד עם הילדים וההורים נשמח בשמחה המיוחדת של חנוכה ונקיים את ה'פרסומי-ניסא' כמצוות היום".
מסורת הקרקס חובש כיפה בחנוכה כוללת בתוכה התחשבות במשפחות ברוכות ילדים ומחירי כרטיסים המותאמים לכל כיס שינועו בין 79 שקלים ל 139. קיימות הנחות נוספות בכרטיסי אשראי, לוועדים וקבוצות גדולות. בשל שת"פ עם מרכז ישיבות בני עקיבא, ניתן אפילו להוזיל את העלויות עוד יותר.

המוסיקה, התכנים ומזנון הקרקס - כשרים והותאמו לציבור הדתי, האומנים המשתתפים בו – גברים בלבד.

מדגסקר חובש כיפה יפעל בחנוכה תשע"ד בימים ראשון, שני ושלישי (1-3/12/13), שלוש עד ארבע פעמים ביום, באתר הסמוך לפארק ימית 2000 בחולון.