המעדנים הקולינריים על טהרת מוצרי גבינות

פורסם: ג' סיון התשס"ט | | 12:30 ע"י: מערכת בבא קמא
עוגת גבינה ופירורים.
עוגת גבינה ופירורים. צילום: יח"צ

מיקי שמו, הקונדיטור היצירתי, משיק קולקציית מתוקים ייחודית וקלאסית לחג על טהרת גבינות הכוללת עוגות אפויות וקרות, עוגיות מלוחות וקישים, קינוחי גבינה ללא סוכר, קינוחים בטעם של פעם ועוד.

רשת "שמו קונדיטוריה" מתכוננת לקראת שבועות וכחלק מהמסורת היא מתחדש גם השנה בתפריט חג הכולל מתוקים ומלוחים מגוון ודומיננטי בגבינות, חלב ופירות טריים עם טאצ' עדכני ושימוש בחומרי גלם קיציים. הרשת מציעה חוויה מתוקה וייחודית של מאפים מתוקים ומלוחים העשויים מחומרי הגלם המובחרים ביותר ונאפים בשיטות המתקדמות בעולם. תפריט החג החגיגי כולל מבחר מתוקים ומלוחים על בסיס גבינה ובנוסף, עוגות, ומטעמים ללא סוכר. 

בתפריט הקלאסי: 

עוגות גבינה אפויות (עגולות/פסים): עוגת גבינה אפויה, עוגת גבינה לימון, עוגת גבינה אפויה עם אפרסק, עוגת גבינה ושוקולד חלב, עוגת שטרויזל גבינה, עוגת גבינה אפויה עם אבקת סוכר (42- 49 ₪) עוגת גבינה אפויה עם שמנת חמוצה ופירות העונה, עוגת גבינה שמרים עם צימוקים לבנים (42 ₪) שטרודל מבצק וינאי ושטרודל גבינה וקינמון (80 - 120 ₪). 
עוגות גבינה קרות: עוגת גבינה ופירורים, עוגת גבינה אוכמניות/דובדבנים/פסיפלורה. עוגת גבינה ושוקולד שוויצרית, עוגת גבינה טירמיסו (45 ₪). 
מאפים מלוחים: מאפי גבינה בציפויים שונים (שומשום, זעתר, אורגנו), בורקיטסים קטנים במילוי פלפלים או זיתים, קרואסונים במילוי גבינות מלוחות וקרואסוני בריאות (60 ₪ לק"ג). 
עוגיות מלוחות: מעויני גבינה בציפויים, עוגיות צ'דר-שומשום, קצח, פרג, כעכים מזרחיים.

בתפריט "טעם של פעם":

 בלינצ'ס מתוקים ומלוחים במילוי גבינה וצימוקים או במילוי תרד וגבינה מלוחה.
כיסונים במילוי גבינה צפתית או תפוחי אדמה.

בתפריט "ללא סוכר":
סדרת מתוקים עם גבינה ללא סוכר שמאפשרת ליהנות מעוגות גבינה אפויות, עוגות גבינה ופירורים, עוגות גבינה-טירמיסו ושטרויזל.

כשר בהשגחת הרבנות חיפה.

רשת 'שמו קונדיטוריה'
רח' טאגור 30 רמת אביב טל' 03-7448070, רח' האיצטדיון 8 קרית חיים טל' 04-8418840
רח' מוריה 30 חיפה טל' 04-8104448, רח' שלום עליכם 2 נווה שאנן חיפה טל' 04-8224684
כל המוצרים והמתכונים המתוקים באתר הרשת :www.shemo.co.il