משהו חדש מתחיל ברעננה

פורסם: י"ג אלול התשע"ג | | 15:20 ע"י: מערכת בבא קמא
חיים גולדמן.
חיים גולדמן. צילום: עצמי.
חברי מועצת סניף הבית היהודי ברעננה בחרו את מועמדיהם למועצת העיר לקראת הבחירות לעירייה

חיים גולדמן, יו"ר סניף הבית היהודי נבחר במוצ"ש האחרון (17.08.2013)  על ידי חברי מועצת הסניף להוביל את מפלגת הבית היהודי ברעננה בחמש השנים הבאות. החלטה זו התקבלה ברוב של 90% בהליך דמוקרטי שמתקיים בסניף המפלגה שנים רבות על פי חוקת הסניפים ובשיתוף פעולה עם הנהגת התנועה.

חיים גולדמן, יו
חיים גולדמן, יו"ר סניף הבית היהודי ברעננה יוביל את הרשימה בעיר. צילום: עצמי.

גולדמן, תושב רעננה בן 57, אב לארבעה וסב לשמונה, ניהל את מטה הבחירות של נפתלי בנט בפריימריז וזכה מאז לאמונו ולתמיכתו המלאה. תושבי רעננה מכירים את חיים כאיש מעשה שפעל רבות בסניף המפד"ל-הבית היהודי ושעזר לרבים מתושבי העיר בהתנדבות מלאה לאורך שלושת העשורים האחרונים. לצידו של חיים נבחרו דרורה כהן, מחנכת ומנהלת בית ספר בעברה, בעלת תואר שני, מכהנת כחברת מועצת העיר ועומדת בראש הועדה להתנדבות  ואיתי הרשנהורן (33), דוקטורנט למדעי המח, שגדל והתחנך ברעננה ומתמודד למועצת העיר כנציג המשפחות הצעירות בעיר.

החלטת הסניף הינה חלק מתהליך התחדשות מוסדות הבית היהודי שהחל במפקד חברים ובהמשך בבחירות לכנסת. תהליך שהוביל את המפלגה להישג חסר תקדים של 12 מנדטים. לדברי יו"ר הסניף, חיים גולדמן, "מטרתנו היא לאחד את כל הקהילות בעיר ואת גווני הציבור השונים כדי לשמור על הצביון המיוחד של העיר. אנו מאמינים כי רעננה היא מודל לשיתוף פעולה וליחסי שכנות נפלאים בין אוכלוסיות שונות, דתיים וחילוניים. נפעל לקידום ערכי הבית היהודי ונוביל את הציבור מתוך ערכים משותפים ואחדות".