קרקס המים של מי עדן

פורסם: כ"ט אב התשע"ג | | 23:23 ע"י: מערכת בבא קמא
קרקס המים של מי עדן.
קרקס המים של מי עדן. צילום: מי עדן.
אירוע קיץ חווייתי לילדי לקוחות מי עדן

מי עדן, החברה המובילה בתחום המים המינרליים בישראל, מזמינה את ילדי לקוחותיה לאירוע קיץ חווייתי "קרקס המים של מי עדן". האירוע מתאים לילדים בגילאי 2-8 ויתקיים בימים ד'-ו' בין התאריכים 14-16 באוגוסט 2013, בקרקס פלורנטין בכפר הירוק (רמת השרון). חברת מי עדן צופה לארח למעלה מ-2,400 לקוחות במהלך שלושת ימי הקרקס.

משך המופע כשעתיים ומתוכננים שני מופעים מדי יום:
ימים ד'-ה', 14-15 באוגוסט -  מופע ראשון בשעה  16.00, מופע שני בשעה 18.30.
יום ו', 16 באוגוסט – מופע ראשון בשעה 09.30, מופע שני בשעה 12.00.

מה מתוכנן באירוע ?
• מופע קרקס מרהיב
• סדנאות קרקס לכל המשפחה
• אוכל שילדים אוהבים
• מתנה לכל ילד

עלות כרטיס לאירוע: 39 ₪  (ללקוחות מי עדן בלבד)
למועדי המופעים והזמנת כרטיסים – אתר מי עדן/החשבון שלי – www.meyeden.co.il

לדברי סמנכ"ל השיווק וקמעונאות של מי עדן, מיכאל רבינוביץ': "החיבור בין מי עדן ללקוחותיה, הוא חיבור אמיתי וככזה אנו שואפים להעניק ללקוחותינו הנאמנים את הטוב ביותר עבורם. אנחנו מאפשרים להם ליהנות הן בתחום פתרונות המים, באמצעות מים מינרליים טבעיים ואיכותיים והן בתחום הפנאי. במסגרת אירועי "קרקס" המים של מי עדן" אנו מציעים ללקוחות מי עדן ליהנות, להתרגש ולהתחבר למה שהם אוהבים".

"קרקס המים של מי עדן" נערך לאור הצלחתו של אירוע "מי עדן בפארק" שהתקיים אשתקד ומהלכים מוצלחים נוספים שערכה החברה ללקוחותיה במסגרת מהלך "החיבור האמיתי", שהחל ביוני 2011.

פעילויות "החיבור האמיתי" מאפשרות לחברת מי עדן להציע ללקוחותיה מגוון הטבות, הנחות ומבצעים ייחודיים לאורך כל השנה, לחזק את הקשר עם הלקוחות ולהציע להם ליהנות הן מפתרונות מים איכותיים והן מהטבות ופינוקים שונים בעולמות התוכן הרלוונטיים, לבית ולמשפחה.