קולקציית קיץ של לורד קיטש

פורסם: כ"ו אב התשע"ג | | 17:32 ע"י: מערכת בבא קמא
שמלה שחורה קטנה88 במקום 220 ש
שמלה שחורה קטנה88 במקום 220 ש"ח. צילום: מיכאל טופיול.
רשת האופנה 'לורד קיטש' עולה בקמפיין החדש לעונת אביב קיץ 2013 עם קולקציית קיץ המושפעת מסרטיה של אודרי הפבורן

הקולקציה החדשה של רשת האופנה "לורד קיטש" (37 חנויות ברחבי הארץ) הושפעה מסגנונה של אודרי הפבורן וסרטיה הקלאסים משנות ה-50 ('סברינה' 'חופשה בפריז'). בעונה הנוכחית עולה רשת "לורד קיטש" עם קמפיין ששם את הדגש על צבעוניות רעננה וגזרות טרנדיות של הקיץ המזוהות עם תקופת הפריחה הנשית.

הקולקציה החדשה של "לורד קיטש" נותנת מענה לנשים שמחפשות את הטרנדים החמים של הקיץ בגזרות נקיות ומחמיאות, במחיר ששווה לכל כיס.
לצד הצבעים הקלאסיים הנשענים על טונים של שחור ולבן, נוכל למצוא צבעי פסטל נעימים לעין השולטים בקולקציה: אפרסק, מנטה, צהוב וורוד עתיק, אלו לצד צבעים עזים וחזקים כמו כתום וכחול מונקו תוך שימוש בטכניקות צביעה שנות כמו הטאי דאי.

שמלת גלביה 120במקום 300 ש
שמלת גלביה 120במקום 300 ש"ח צילום: מיכאל טופיול.

סרטי שנות ה-50 עם המראה הנוסטלגי והרומנטי, היוו את ההשראה לפריטי קולקציית הקיץ של "לורד קיטש" המציעה מערכות לבוש מוקפדות אך במראה שאינו מתאמץ.
שמלות וחצאיות מתרחבות בגזרת מידי שכה אופייניות ללוק הפיפטיז שולטות בקולקציה  והגזרות המחוייטות של חליפות ג'קט וחצאית עיפרון ממשיכות גם לעונה זו בבדי ג'ינס דק, דריל, ויסקוזה, פשתן וכותנה.
נראה שימוש  בקולקציה בבדי שיפון מתנפנפים בעלי שקיפות עדינה וקיצית לצד שילובי בדים שעושים שימוש בתחרות שונות, מראה המהדק את הרוח  של הפיפטיז בקולקציה.

רשת אופנת הנשים "לורד קיטש" התרחבה משמעותית ועד סוף השנה תמנה 37  חנויות ברחבי הארץ. הרשת  מייצרת ומייבאת אופנת נשים. הקולקציה פונה לקהל הנשים בגילאי 25+ תוך שימת דגש על איכות, וסגנון מרענן ואופנתי. מידי עונה מבחר  פרטי הלבוש גדול ומגוון, במחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

טווח מחירים: 44.90 ₪- 389.90 ₪