חיתולים לתינוקות מחומרים טבעיים

פורסם: כ"ב תמוז התשע"ג | | 13:29 ע"י: מערכת בבא קמא
חיתולים טבעיים לתינוקות.
חיתולים טבעיים לתינוקות. צילום: יח"צ.
שחקן חדש נכנס לשוק חיתולי התינוקות בישראל נייטי NATY מותג בריא וידידותי לסביבה.

חברת "נייטי" השבדית - המתמחה ביצור מוצרים טבעיים לתינוקות ולנשים - עושה עלייה בימים אלו לישראל עם מותג חיתולים ייחודי העשוי מרכיבים טבעיים.

במגוון בדיקות מעבדה שבוצעו על ידי גורמים בלתי תלויים בארץ ובחו"ל, מספק החיתול החדש תוצאות ביצוע גבוהות ביותר בפרמטרים הקריטיים לחיתולים (כושר ספיגה, ומהירות ספיגה) בהשוואה למותגים אחרים שנבדקו,  וזאת בעודו מכיל מעל 70% רכיבים טבעיים שהינם גם רכיבים מתכלים ובכך אינם מזיקים לסביבה.

מעטפת החיתול החיצונית עשויה יריעה המבוססת על עמילן תירס מתכלה וידידותי לסביבה. המעטפת מאפשרת חדירת אוויר פנימה, נידוף לחות אל מחוץ לחיתול והגברת יובש גוף התינוק כל זאת, תוך מניעה אבסולוטית של בריחת נוזלים החוצה.

חיתולי "נייטי" NATY מכילים חומרי ספיגה טבעיים לחלוטין ולא נעשה בתהליך הייצור שלהם, על כל שלביו, שום שימוש בכלור ותוצריו. החיתולים אינם מכילים מבשמים, חומרי שימור או תוספים אחרים הבאים או עשויים לבוא במגע עם גוף התינוק כמו למשל צבעים סינתטיים.
לחיתולים גזרה אנטומית המותאמת באופן מושלם לגופו של התינוק וטכנולוגיית סגירה מתקדמת המאפשרת נוחות מרבית להורה בזמן ההחתלה.

חיתולים לתינוקות מחומרים טבעיים
חיתולים לתינוקות מחומרים טבעיים צילום: יח"צ.

חברת "נייטי" הוקמה לפני כ-15 שנים ע"י הגברת מרלן סנדברג משבדיה, אשר חיפשה במשך שנים רבות פתרון הולם לחיתול טבעי וטוב יותר לתינוק ולנזקים הסביבתיים הנגרמים כתוצאה מיצור והשלכת  חיתולים חד פעמיים המשמשים את ההורים בכל העולם. סדרת חיתולי "נייטי" הינה פרי פיתוח של למעלה מ-15 שנות מחקר חדשני. יותר מ-500 מיליון חיתולים טבעיים ומתכלים יוצרו ונמכרו על ידי "naty" ברחבי העולם עד היום.

שגיא סברייגו מנכ"ל נייצ'ר קר היבואנית הבלעדית של המותג NATY בישראל מוסר כי: "החזון של "נייטי" הוא פשוט: באופן טבעי, כל הורה מעוניין להעניק לתינוק שלו את הטוב ביותר. תפקידה של נייצ'ר קר כמייצגת את "נייטי" בישראל הוא לסייע לו ולהעניק פתרון טבעי, בריא ובטוח לשימוש לתינוק, להורה ולסביבה בה הם חיים".

על פי פרסומי החברה, היתרונות הייחודיים של חיתולי "נייטי":

• מעטפת חיצונית נושמת העשויה עמילן תירס- המחליף את הפלסטיק בחיתול רגיל. המעטפת הייחודית המאפשרת אוורור לעור התינוק, פליטת לחות ויבוש מהיר ובנוסף אטימה מוחלטת לבריחת נוזלים מקנה הגנה גבוהה הרבה יותר כנגד בקטריות וחיידקים המהווים את הגורם המרכזי להופעת תפרחות חיתולים אצל תינוקות.

• בטנה פנימית רכה, נטולת כלור וחומרי בישום מלאכותיים המגנה פיזית על התינוק ומונעת ריאקציה כימית העלולה לגרום לגירוי ויבוש עור התינוק שהופך אותו לרגיש הרבה יותר למזיקים מיקרובייאלים ובקטרייאלים.

•  גמישות גבוהה ומבנה אנטומי להתאמה מרבית לגוף התינוק ולנוחות ללא פשרות המאפשרת  ספיגה מהירה ורבה המגנה בפני חומציות על העור .

•  היעדר דמויות וציורים על החיתול המודפסים  תוך שימוש בצבעים כימיים המזיקים לסביבה.

בחברה מאמינים כי מוצר באיכות הגבוהה ביותר עבור תינוקכם וכזה המאפשר גם הגנה על הסביבה לא אמור  להיות מוצר מותרות. מחירי החיתולים של "נייטי" אינם מוסיפים יותר מכמה עשרות שקלים בודדים לעלות ההחתלה החודשית ובהתחשב  ביתרונות הבלעדיים והייחודים של החיתולים בהחלט מתקבלת עסקה משתלמת  לכם כהורים, לתינוק וגם לאיכות הסביבה.

מחיר לפי מידות:
• מידה 1: 26 יחידות ב-33.90 שקל.
• מידה 2: 34 יחידות 44.90 שקל.
• מידה 3: 36 יחידות 52.90 שקל
• מידה 4: 32 יחידות 52.90 שקל.
• מידה 4+:30 יחידות 52.90 שקל.
• מידה 5: 28 יחידות 52.90 שקל
.

את חיתולי "נייטי" ניתן להשיג ברשת עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, ובחנויות טבע ובתי מרקחת נבחרים ברחבי הארץ.
לבירור נקודות המכירה 03-6098387
אתר: www.naty.co.il