הכינוס השנתי של קהילת הווב הישראלי

פורסם: א' כסלו התשע"ג | | 10:57 ע"י: בבא קמא.
HTML5FEST בשנה שעברה.
HTML5FEST בשנה שעברה. צילום: איגוד האינטרנט.

מפתחים ואנשי ווב מהמובילים בעולם ובישראל יציגו בפני באי הכנס את טכנולוגיות ה-web המתקדמות ביותר ואת אלו שיהיו זמינות בעתיד הקרוב והרחוק, יפעילו סדנת אמן לפיתוח מעשי ויחשפו בפני המשתתפים את פוטנציאל הטכנולוגיה ומימושה לצורכיהם השונים.

הכנס HTML5FEST יתקיים במעמד אלן בירד, מנהל הפיתוח העסקי בארגון ה-W3C העולמי ופיליפ לה הגרט, האחראי על HTML5 מטעם ה-W3C. לה גרנט יציג בהרצאותו "?Why HTML5" - תוך שהוא ממפה את היתרונות הגלומים באימוץ התקן הבילאומי. אחריו יציג עידו גרין, אחראי קשרי מפתחים בגוגל ישראל את ההרצאה The Web Can Do That!? Adventures Into HTML5.

הכנס מיועד למפתחי צד לקוח העוסקים בפיתוח אפליקציות ווב ואתרים וכן למנהלי פרויקטים ומוצר, אנשים מתחום ה-UX וגורמים נוספים האחראים על בחירת טכנולוגיות פיתוח. בכנס יתקיימו שלושה מסלולים מקבילים. מסלול Emerging web technologies להצגת אפשרויות שימוש בטכנולוגיות ווב פתוחות, כלים ודוגמאות ליישומים מהשטח - עבור אנשי UX, מנהלי מוצר ופרויקטים טכנולוגיות פיתוח או שכבר משתמשים בטכנולוגיות פלטפורמת הווב, בהנחייתו של ליאור יאיר, מנכ"ל נטקראפט. מסלול FED Extreme שיעסוק בהצגת פרקטיקות פיתוח למפתחים ברמה מתקדמת בהנחייתו של רן בר זיק, מתכנת בכיר בחברת HP, ומסלול שלישי במתכונת סדנת אמן שיאפשר התנסות מעשית בפיתוח, בהנחייתם של רוני אורבך וזהר ארד.

פרופ' יהודית בר אילן, חברת הוועד המנהל באיגוד האינטרנט הישראלי וראש משרד ה-W3C הישראלי אמרה כי איגוד האינטרנט ומשרד ה- W3C גאים להוביל את הכנס הגדול ביותר בארץ בתחום ה-WEB המהווה למעשה את הכינוס השנתי של קהילת הווב הישראלי. 

איגוד האינטרנט הישראלי הינו גוף בלתי תלוי וללא מטרת רווח הפועל לקידום האינטרנט לכלל הציבור בישראל. יעדי האיגוד הינם פיתוח ושיפור שירותי התשתית החיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל ולהרחבת השימוש באינטרנט לאזרחי ישראל למטרות חינוך, למידה, בידור, מסחר וקשר לממשל. כל זאת תוך שמירה על האופי הפתוח והגלובלי של האינטרנט לתועלת הקהילה והסרת חסמי גישה חברתיים, טכנולוגיים ורגולטוריים. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האיגוד: www.isoc.org.il

הכינוס השנתי של קהילת הווב הישראלית של איגוד האינטרנט הישראלי ומשרד ה-W3C הישראלי יתקיים ב-20 בנובמבר 2012, החל מהשעה 8:00 בכפר המכבייה, רמת גן.

לתכנית הכנס ולהרשמה