חדש על המדף: רסק עגבניות עם תוספת תיבול

פורסם: כ"ז חשון התשע"ג | | 22:18 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: יח"צ.

סדרה חדשה של רסקי עגבניות פלוס תוספות מבית פריניר, תאפשר לכם לבשל בהנאה, ולהמציא בכל בישול טעמים חדשים ושילובים נפלאים.

תוספת מפתיעה של עשבי תיבול, שום, צ'ילי ותיבול מרוקאי הולידה סדרת רסקים חדשה מבית פריניר, מפעל העגבניות הוותיק מהגדולים בישראל. הסדרה החדשה קרויה רסק + ומבוססת על רסק העגבניות המוכר בשילוב תוספות שונות כמו שום, עשבי תיבול מהמטבח האיטלקי, צ'ילי עוקצני (פלפל שאטה) ותיבול מרוקאי המשלב כמון לצד תבלון סודי שנרקח במפעל. חשוב לציין שמוצרי הסדרה הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

הרעיון לסדרת רסק + נולד בעקבות הביקוש הגדול לרסק העגבניות, הנחשב כמוצר מספר 1 בקטגוריה והנמצא כמעט בכל בית בישראל. חברת פריניר מהגדולות בישראל למוצרי עגבניות, החליטה להרחיב את קטגוריות רסק העגבניות הפופולארי ולהשיק סדרה חדשה של מוצרים הנקראת רסק + (רסק +תוספת חדשה) הכוללת ארבע רסקי עגבניות חדשים בשילוב תוספות שכולם אוהבים.

רסק + מגיע באריזה של 100 גרם, אריזה הנמצאת כיום בכל בית ומטבח בישראל , כבר למעלה מ-20 שנה. על גבי האריזה החדשה ניתן לזהות את תמונת השום, פלפל הצילי החריף, עשבי התיבול , והתבלין המרוקאי שישדרגו את חווית הבישול ויבטיחו לכם הנאה צרופה במטבח . כל מה שנותר הוא רק לפתוח את האריזה ולהוסיף בנוחות את תכולת הרסק פלוס לתבשיל ובמקסימום חסכון בזמן בבישול.

סדרת המוצרים החדשים כוללת :
רסק עגבניות + שום: רסק עגבניות בתוספת שום המקל על הבישולים ומשמש בסיס לאינסוף תבשילים .
רסק עגבניות+ עשבי תיבול: רסק המכיל שום ועשבי תיבול מהמטבח האיטלקי .מומלץ למאפים כדוגמת פיצה וכבסיס לרוטב פסטה ועוד
רסק עגבניות + צילי: רסק עגבניות עם צ'ילי , שום חי ופלפל שאטה עוקצני לאוהבי הטעם הפיקנטי.
רסק עגבניות + תיבול מרוקאי: רסק עגבניות עם תיבול מרוקאי המועשר בתבלינים ריחניים מהמטבח המרוקאי, דוגמת כמון, תבלינים סודיים נוספים ושום. מומלץ כבסיס להכנת שקשוקה, בשרים, שעועית ירוקה ועוד.

להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות כדוגמת: שופרסל ומגה החל ממחיר 2 ₪ ל-100 גרם, ובכל רשתות השיווק במגזר הדתי תחת הכשר העדה החרדית.

לברור החנויות הקרובות לביתך טל': 1-800-33-66-88