תמיכה חוצת ערים, מגזרים וגילאים בעמיעד טאוב

פורסם: ט"ז תשרי התשע"ג | | 22:29 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: עמיעד טאוב

מה הקשר בין ליאורה מינקה, אליעזר שפר, הרב דוד סגל, צביה לוק ואביהוא בן משה? כולם ועוד רבים אחרים התאחדו בתמיכתם בעמיעד טאוב לרשימת "הבית היהודי".

משפט אחד ניתן לומר כי מדובר ברשימת תמיכה חוצה ערים, מגזרים, גילאים ומעמדות. ברשימה חלקית וראשונה שפרסם טאוב ערב חג הסוכות, ניתן למצוא בין תומכיו את ליאורה מינקה, יו"ר תנועת האישה הדתית לאומית 'אמונה', אליעזר שפר, יו"ר איחוד בתי הכנסת, הרב דוד סגל, ראש ארגון החסד 'עזר מודיעין', צביה פריגה לוק, ראש תא 'הבית היהודי' באוניברסיטת בר אילן, ומספר סגני ראשי ערים בערים מובילים בישראל כמו אביהוא בן משה ברמת גן, מושיק גולדשטיין בגבעתיים, מיכאל חרל"פ במודיעין, יצחק שטרנברג בשוהם ועוד.

את דברי התומכים ניתן לראות גם במודעות שהתפרסמו השבת בכלי התקשורת הדתיים, בקליפ מיוחד שערך מטה טאוב וכן בסדרת סרטונים שעלתה ביו טיוב.

"אני תומכת בעמיעד מפני שהוא מייצג בעיני את הציונות הדתית הקלאסית הטובה והנכונה, ומקדם צעירים וצעירות", הכריזה מינקה בהודעת התמיכה שפרסמה. גם אליעזר שפר לא חסך מחמאות מטאוב בציינו כי "טאוב מסמל עבורי את הטוב והמיטב של הציונות הדתית המתחדשת". ומה היה לאביהוא בן משה, סגן ראש העיר רמת גן, לומר על המועמד הצעיר והמבטיח: "עמיעד מייצג עבורי את הדתי לאומי שאנו רוצים לראות בכנסת, את הפן החברתי, ההתיישבותי, את הנאמנות לעם ישראל, לארץ ישראל ולתורת הישראל".

 

עמיעד טאוב אמר כי הוא:''מעריך ומוקיר את התמיכה וכי יעשה כל מאמץ כדי לשמש שליח נאמן של התומכים:''אני גאה במיוחד ברשימת אנשי העשייה שתומכים בי בשל העובדה שהדבר המשותף לכולם הינו שהמדובר באנשי מעשה בעלי יכולות שכבר הוכיחו את עצמם כל אחד בתחומו המייצגים את הציונות הדתית הקלאסית''