בנק הפועלים: קונים בכרטיס האשראי ומקבלים כסף בחזרה

פורסם: כ' אלול התשע"ב | | 08:53 ע"י: מערכת בבא קמא
בנק הפועלים.
בנק הפועלים. צילום: לוגו הבנק

בנק הפועלים מציג משיק את מועדון "קאש באק".  קונים בכרטיס האשראי כרגיל ומקבלים עד 10% מסכום הרכישה בחזרה.

בנק הפועלים משיק ביום ראשון הקרוב את מועדון "פועלים Cash Back". כל לקוחות הבנק בעלי כרטיס אשראי של הבנק יצורפו בצורה אוטומטית למועדון אשר מקנה החזר כספי עד 10% מסכום הקניה ישירות לחשבון הבנק ברכישת מוצרים ושירותים בכל אחד מבתי העסק המשתתפים בתוכנית. ההחזרים הכספיים לא יינתנו רק על רכישות בנקודות המכירה אלא גם על רכישות באמצעות האינטרנט באתרי העסק המשתתפים בתוכנית. במידה וכרטיס האשראי שלכם משויך למועדון אחר המקנה הנחות בבית העסק בו ביצעתם את הרכישה, תקבלו את ההנחה הגדולה מבין השתיים.

ההחזרים הכספיים אינם מותנים במינימום פעילות בכרטיס או בפעולה מקדימה כלשהי והם יינתנו גם על רכישות שבוצעו באינטרנט. ניתן לקנות כרגיל ולצפות בהנחות שקבלנו בדו"ח התנועות של כרטיס האשראי בסוף החודש ובכסף שיכנס ישירות לחשבון הבנק.

בנוסף להנחות הקבועות בבתי העסק יפורסמו באתר הבנק בכל חודש מבצעים אטרקטיביים ללקוחות הבנק בבתי עסק נבחרים. בכוונת הבנק לפתח בעתיד אפליקציה סלולארית מבוססת מיקום, שתאפשר ללקוחות לקבל מידע עדכני אודות ההטבות והמבצעים מכל מקום ובכל זמן.
עשרות רשתות מובילות כבר הצטרפו לתוכנית וכן כ-250 עסקים קטנים בכל רחבי הארץ. הבנק צופה כי בתוך שנתיים יצטרפו לתוכנית למעלה מ-3000 בתי עסק קטנים ובינוניים וכ-120 בתי עסק גדולים.

בין העסקים והחברות הגדולים שכבר הצטרפו לתוכנית: רשת קסטרו, סטימצקי, ישרוטל, קפה ג'ו, רמי לוי שיווק השקמה (באינטרנט בלבד), א.ל.מ, קשרי תעופה, גלובוס גרופ, נגב קרמיקה, אופטיקה הלפרין, אדידס, וואלה שופס, כיתן, באדג'ט, אופיר טורס, שלמה Sixt, ישראייר, תדיראן סטור, רימונים, תשלובת אלוני, מצמן את מרוץ, לי קופר, מדינה מילאנו, שטיחי כרמל, ברליץ, DELL, פדני, רהיטי שגם וקוק סטור, אך גם ניתן למצוא עשרות בתי עסק מקומיים למשל: אופטיקליק, חנות אופטיקה במודיעין, שירת היין, חנות יין מקצועית ברח' הרב קוק בבני ברק או בייבי סטאר, חנות למוצרי תינוקות בבארות יצחק.

שיטות שונות של תגמול והנחות בשוק כרטיסי האשראי בארץ אינו חדש לנו, השינוי העיקרי שמקווים להביא בבנק הפועלים הוא שיתוף בתי העסק הקטנים והבינוניים בכל הארץ כחלק ממדיניות הבנק לתמיכה בעסקים אלו המשמשים כמנוע לצמיחת המשק כולו.

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר כי "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של הבנק הממוקדת במתן ערך מוסף לכל לקוחותיו, תוך שקיפות מרבית, וכן בתמיכה בהתפתחות הסקטור העסקי בישראל בכלל, ובעסקים קטנים ובינוניים בפרט. במסגרת המועדון החדש ישולבו עסקים קטנים רבים, שייהנו מפלטפורמה שיווקית רחבה, ממש כמו הרשתות הגדולות".

אלי כהן, מנהל מטה שיווק, שירות ואחריות חברתית בבנק, ציין: "במהלך של בנק הפועלים יש בשורה כפולה לעולם הצרכנות בישראל: אנו הופכים את כרטיסי האשראי של הבנק לכלי חסכוני ביותר בהתנהלות היום-יומית של לקוחות הבנק, ובמקביל מעניקים לאלפי בתי עסק בישראל, כולל עסקים קטנים, את היכולת לפתח ולהרחיב את פעילותם על בסיס נאמנות ארוכת טווח של לקוחותיהם."

במסגרת התמיכה בעסקים הקטנים, הבנק מתכוון לצאת במעטפת פרסומית רחבה לצורך פרסום תוכנית פועלים Cash Back אשר תכלול מידע מפורט על ההחזרים הכספיים וההטבות השונות הניתנות על ידי בתי העסק המשתתפים בתוכנית. לצורך כך, רכש הבנק חבילת מדיה שנתית בעיתונות המקומית ובתחנות הרדיו האזוריות, כך שגם בתי העסק הקטנים יהנו מחשיפה רחבה. בתי העסק המעוניינים להצטרף למועדון מוזמנים לפנות לבנק ללא כל התניה כי חשבון בית העסק ינוהל בבנק. לעסקים קטנים מוצעת גם חבילת הטבות בניהול החשבון לשנת הפעילות הראשונה של העסק.