ארוחת צהריים מבושלת ברגע

פורסם: ד' תמוז התשע"ב | | 01:23 ע"י: בבא קמא.
אריזת ארוחת פשטידת אנטיפסטי
אריזת ארוחת פשטידת אנטיפסטי צילום: יח"צ.

לא תמיד יש זמן להכין ולארוז ארוחות צהריים לעבודה, לאוניברסיטה או לכל מקום אחר. חברת מבושלת מציעה ארוחות ארוזות לחימום במיקורגל

לפני כארבעה חודשים יצאה חברת מבושלת בסדרת תבשילים לחימום ברגע. החברה החלה לשווק את המוצרים ברשתות השיווק המובילות מגה, שופרסל, AMPM, זאת, לאחר שנה של עבודת מחקר וניסיונות טעימה של צוותים מקצועיים שכללו שפים, טכנולוג מזון, תזונאית וקהלי מטרה לטעימה, שקבעו את המגוון, הטעמים, החומרים, הטכנולוגיה ליצור והאריזה המיוחדת. לבסוף יצא מוצר לא רע שבהחלט יכול להוות תחליף ראוי לאוכל בייתי מחומם. כמובן שאין כמו אוכל מבושל טרי שירד ברגע זה מהגז, אבל בעולם של היום לרובנו אין זמן לבשל אוכל טרי בכל יום ולכן לרוב אנו נאלצים לאכול במהלך השבוע שאריות משבת מחוממות במיקרוגל. היות שכך הדבר, תחליף ראוי וזול הוא לקנות את הארוחות המוכנות של חברת מבושלת.

סדרת התבשילים המוכנים מיוצרים כיום בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת הארכת חיי המדף של המוצר, מיעוט בשימוש בחומרים לא טבעיים, ואריזה מיוחדת מבוקרת טמפרטורה. בכל מנה ואריזה מצוינים בפרוט מלא ערכי התזונה ומרכיבי המנה לשקיפות המידע ולנוחות השימוש של הצרכן.

ארטישוק ממולא בשר
ארטישוק ממולא בשר צילום: יח"צ.

סדרת התבשילים המוכנים מציגה את כל הטעמים האהובים על הקהל הישראלי תוך שימת דגש מיוחד על טעמי המטבח הביתי. הסדרה מציגה תבשילים החל מנתחי עוף בסילאן עם תוספת אורז, דרך שניצלונים וקוסקוס בירקות, גלילות חצילים במילוי בשר, נתחי עוף בתיבול מזרחי ואורז אושפלו, פשטידות מכל הסוגים, ארטישוק ממולא בשר, נודלס עם נתחי בקר וירקות, מפרום, פלפל ממולא וכלה בסוגי ספגטי בולנז. בהמשך מתכננת החברה לצאת עם מגוון תבשילים אישים, טעימים ומותאמים למגוון התרבויות בישראל.

סדרת התבשילים נולדה לאחר הבנה עמוקה של השינויים החלים על הצרכן הישראלי בכל הקשור להרגלי הקניה והצריכה של מזון בשנים האחרונות. הצורך בנוחות, המחסור בזמן, פיתוח קרירה של נשים וגברים והיציאה לעבודה . ילדים החוזרים לבית לאחר לימודים או גן, רווקים שממעטים לבשל, עובדים המחפשים פתרונות מהירים ונוחים במקום העבודה, קשישים וקהלי הגיל השלישי, כל אלה יצרו בסיס למציאת פיתרון הולם לארוחות לחימום ברגע, טעימות, מזינות, בזמינות גבוהה בנגישות מהירה וקלה ובמחירים סבירים והוגנים.

סדרת התבשילים כוללת כ-25 מנות תבשילים משולבות ובודדות במחירים שנעים בין 13-23שח למנה. מחירי המנות נקבעו לאחר בדיקה מעמיקה של תפיסת המחיר ההוגנת למנה אישית,איכותית , עשירה וטעימה .

חברת מבושלת נוסדה בשנת 1988 במושב מבוא חורון בעמק איילון. החברה מייצרת, משווקת ומפיצה כ-40000 מנות ליום ללקוחות מוסדים ופרטים בכל רחבי הארץ והעולם. מגוון המוצרים החל ממנות מוכנות, ארוחות חמות, כריכים במגוון עשיר, מנות משולבות, מיוצרים במפעל מודרני ברמה טכנולוגית גבוהה המבוקר על ידי התקנים המחמירים ביותר בתחום יצור המזון.

הארוחות כשרות בהשגחת רבנות המועצה הדתית מטה בנימין.