מבצע על מיבש כביסה: חידוש חדר האמבטיה

פורסם: כ"ז סיון התשע"ב | | 13:35 ע"י: מערכת בבא קמא
מיבש כביסה.
מיבש כביסה. צילום: יח"צ.

פזגז יוצאת במבצע מרענן לקיץ: לקוחות שירכשו מייבש כביסה או מחמם מים ישתתפו בהגרלה לחידוש חדר האמבטיה בליווי וייעוץ של מעצב צמוד.

פזגז יוצאת במבצע מרענן לקיץ. במסגרת המבצע, לקוחות אשר ירכשו מייבש כביסה או מחמם מים של RINNAI המופעלים בגז ישתתפו בהגרלה לחידוש חדר האמבטיה בליווי של מעצב צמוד, אשר ילווה וייעץ בבחירת הפריטים המתאימים ביותר לעיצוב חדר האמבטיה של הלקוח.
המבצע בשיתוף רשת "אלוני", שווי ההטבה 5,000 השקלים, והיא כוללת את כל הציוד הדרוש לחידוש האמבטיה: כלים סניטריים, מראות, ארונות, קרמיקה ועוד. במסגרת המבצע יוגרלו 4 זוכים.

בנוסף, כל מי שירכוש מחמם מים או מייבש כביסה בתקופת המבצע ( יוני –ספטמבר 2012, כולל) יהיה זכאי ל 50% הנחה ברכישת שניים ממוצרי הדגל של רשת "אלוני" – כיור GLOBO מסדרת STONE במחיר של 899 ₪ במקום 1798 ₪, ברז KLUDI מסדרת LOGO NEO במחיר של 365 ₪ במקום 730 ₪. מי שירכוש את שני המוצרים ישלם רק 999 ₪ עבור שניהם במקום 2528 ₪.

כמו כן, כל לקוחות פזגז יקבלו 5% הנחה בתקופת המבצע על מוצרים ברשת "אלוני" כולל כפל הנחות וללא סכום מינימום ברכישה.

מחממי המים מבית RINNAI מופעלים בגז ומשלבים טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת תוך חסכון מרבי בחשמל והנם ידידותיים לסביבה. ללקוחות החברה מוצע מחמם המים בעלות של 3,400 ש"ח כולל התקנה מלאה, או במסלול ליסינג ללא התחייבות בעלות של שקל אחד ביום בתוספת דמי התקנה חד פעמיים.
מייבש הכביסה המתקדם גם הוא של RINNAI מופעל באמצעות גז ומייבש את הכביסה בחצי מזמן הייבוש הרגיל של מייבש חשמלי. המייבש משלב טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת המסיימת את פעולת הייבוש באופן עצמאי ברגע שחיישני הלחות מזהים שהבגד יבש. המייבש חוסך בחשמל והנו ידידותי לסביבה. המייבש מגיע בנפח של 6 ק"ג ומשווק בלעדית ע"י חברת פזגז. ללקוחות החברה מוצע מייבש הכביסה בעלות של 1800 ₪ כולל התקנה סטנדרטית.

תוקף המבצע וההטבה: 1.6.2012 – 30.9.2012.
ניתן להזמין באמצעות סוכנויות פזגז הפרוסות ברחבי הארץ. 9636*.