טיפים למציאת שידוך

פורסם: י' סיון התשע"ב | | 13:23 ע"י: בבא קמא
טיפים למציאת שידוך.
טיפים למציאת שידוך. צילום: חופת אהבה.

"ד"ר דייט" - אלי גרון, מציע טיפים שיעזרו לכם להגדיל את הסיכויים למציאת דייט.

עונת החתונות בשיאה, החברים סביבכם מתמסדים, אך אתם עדיין בחיפושים אחר החתן או הכלה עבורכם. על מנת להיות בזוגיות כבר בחודשים הקרובים, מציע "ד"ר דייט" - אלי גרון, מנהל בית הספר לזוגיות "בואי כלה", ארבע שיטות שיעזרו לכם לקבל את ההצעות הטובות והמהירות ביותר לדייטים הבאים שלכם. אחד מתוך הדייטים הללו יוביל אתכם לחתונה.

שיווק עצמי: אין כמו לעשות לעצמך שיווק ויחסי ציבור. אם אתה רוצה להכיר את המיועדת לך עלייך להכיר כמה עשרות אנשים שיעזרו לך להגיע אליה. אחת הדרכים האפקטיביות להיכרות היא הכנת רשימה של כ-20 אנשים שאתה מכיר טוב אך לא היית עמם בקשר שוטף בשלוש השנים האחרונות. מומלץ ליצור איתם קשר ולאחל להם חג שמח. יש מספיק חגים בישראל המספקים את ההזדמנות לעשות זאת: ראש השנה, פסח, סוכות ושבועות. ברגע שאנו מדברים עם חבר שעמו לא שוחחנו זמן רב, בשלב מסוים נשאלת השאלה "מה חדש", "האם אתה בזוגיות"? זה הזמן הטוב ביותר להיות פתוח להצעות ולומר לחברכם שבמידה והוא מכיר מישהו פנוי עבורכם תשמחו להכירו. החברים שלנו מכירים אותנו טוב ולרוב ישדכו לנו מישהו שמתאים לנו. מאחר ואנו סומכים על חברינו, הדייט עבורנו הופך להיות קליל משום שיש בו חוליה מקשרת והיא החבר של שני בני הדייט.

להיעזר במארק צוקרברג: דרך נוספת היא לפרסם בפייסבוק תמונה הרלוונטית לחג מסוים ולתייג את כל חברי הפייסבוק שלכם במשפט המיוחל: "חג שמח, שנזכה להתחתן עוד השנה". החברים כבר יעשו את ה"עבודה" ויפרסמו פוסטים של איחולי הצלחה וחג שמח בחזרה.  יתכן שמישהו מהם יציע לכם דייט עם חבר/ה שבדיוק מחפשים אהבה.

חבר מביא חבר: שיווק מפה לאוזן עובד יפה מאוד גם בתחום ההיכרויות.  במידה ויצאתם לדייט שלא הצליח לעלות אתכם על הדרך לחופה, זכרו כי כל אדם הנפגש איתכם, יכול לשמש כנציג של עשרות אנשים שאתם עדיין לא מכירים.  לכן, גם אם האדם היושב מולכם הוא לא מי שאתם מחפשים נהגו עמו בעדינות ובאדיבות, יחס אנושי לזולת פותח את הלב.  תוכלו להיעזר בו להכיר דרכו את האחד או האחת מתוך עשרות מכריו ואוהביו.  במידה וגם הדייט השני לא צלח, עשו בדיוק אם מה שעשיתם בדייט הקודם.  כך תהיו חשופים לעוד מעגל של עשרות אנשים פוטנציאלים חדשים ותקבלו הצעה שיכולה להוביל אתכם אל חתונתכם.  דרך נוספת היא לפרסם בפייסבוק תמונה הרלוונטית לחג מסוים ולתייג את כל חברי הפייסבוק שלכם במשפט המיוחל: "חג שמח, שנזכה להתחתן עוד השנה". החברים כבר יעשו את ה"עבודה" ויפרסמו פוסטים של איחולי הצלחה וחג שמח בחזרה. יתכן שמישהו מהם יציע לכם דייט עם חבר/ה שבדיוק מחפשים אהבה.

חבר מביא חבר: שיווק מפה לאוזן עובד יפה מאוד גם בתחום ההיכרויות. במידה ויצאתם לדייט שלא הצליח לעלות אתכם על הדרך לחופה, זכרו כי כל אדם הנפגש איתכם, יכול לשמש כנציג של עשרות אנשים שאתם עדיין לא מכירים. לכן, גם אם האדם היושב מולכם הוא לא מי שאתם מחפשים נהגו עמו בעדינות ובאדיבות, יחס אנושי לזולת פותח את הלב. תוכלו להיעזר בו להכיר דרכו את האחד או האחת מתוך עשרות מכריו ואוהביו. במידה וגם הדייט השני לא צלח, עשו בדיוק אם מה שעשיתם בדייט הקודם. כך תהיו חשופים לעוד מעגל של עשרות אנשים פוטנציאלים חדשים ותקבלו הצעה שיכולה להוביל אתכם אל חתונתכם. 

פתיחת כרטיס באתר הכרויות: אתרי הכרויות הם טרנד נפוץ בימינו, אתרי ההיכרויות מכילים אנשים פוטנציאלים רבים, החוכמה היא לפעול באתרים הללו בצורה נבונה. בעת פתיחת הכרטיס באתר, מומלץ להצטלם במיוחד עבור האתר על מנת שהתמונה תהיה עדכנית. על הבנות - מומלץ להתאפר ולהתכונן כמו שמתכוננים לדייט, על הבנים- מומלץ ללבוש חולצה מכופתרת ומהודרת. כתבו על עצמכם דברים חיוביים בכרטיס האתר, אנשים מתחברים לסיפורי הצלחה, לא משנה מה אתם עושים בחיים, ספרו זאת בשיא הביטחון ופרטו על הצלחתכם בתחום.

הטיפים באדיבות "ד"ר דייט"
אלי גרון- מנהל בית הספר לזוגיות "בואי כלה"
www.zoogyot.co.il

 

הרשמו עכשיו לאתר ההכרויות שליש גן עדן.