שיא של גולשים באתר "בחדרי חרדים"

פורסם: כ' חשון התשס"ט | | 12:44 ע"י: מערכת בבא קמא
שיא של גולשים באתר.
שיא של גולשים באתר. צילום: אתר בחדרי חרדים

הפורטל החרדי "בחדרי חרדים" מדווח על כמליון וחצי דפים נצפים ועל כ-50 אלף גולשים ייחודיים לאחר הבחירות לרשויות המקומיות.

דרמת הבחירות המקומיות רתקה למסך אלפי גולשים חרדים. אין הכוונה למסך הטלויזה (שהרי הערוץ השני בחר לשדר בעת סגירת הקלפיות את בחירתו של האח הגדול), אלא למסך המחשב. ביום שלאחר הבחירות לרשויות המקומיות, נרשמה באתר  'בחדרי חרדים' כמות חשיפות, כניסות והודעות חריגה ביותר.
על-פי נתוני תוכנת המעקב גוגל אנליטיקס המותקנת באתר, נצפתה כמות חסרת תקדים של כ-1.5 מיליון דפים נצפים וכ-50 אלף גולשים ייחודיים באתר - גידול של כ-30% ביחס לממוצע. גיא כהן, מנכ"ל חברת גלובל נטוורקס, הבעלים של אתר 'בחדרי חרדים', מציין כי האתר עדכן ודיווח על תוצאות און ליין, כולל תמונות וצילומי וידאו מהשטח, והביא את כל התגובות והקולות ממטות הבחירות של המפסידים והמנצחים.

גם בפורומים החרדיים נשמרה תנועה חסרת תקדים של הודעות וצפיות, כשרובן ככולן עסקו בבחירות, בפרשנויות ובהערכות הגולשים לתוצאות האמת. כמות ההודעות של הגולשים גדלה בכ-50% ביחס לממוצע.
תנועה ערה ביותר נרשמה גם בגלישה הסלולארית באתר, באמצעות אתר ה-WAP. גלישה זו הפכה פופולארית בקרב הציבור החרדי, מכיוון שהיא מאפשרת לגלוש בתכני האתר באופן אינטימי ואנונימי, ומכל מקום בארץ.

אתר 'בחדרי חרדים',  הושק בשנת 2006. האתר מעסיק כיום עשרות עורכים, כתבים וצלמים ומשמש כמקור עצום למידע אמין וזמין אודות המתרחש בציבור החרדי, בארץ ובעולם. זהו המקום היחיד המהווה נקודת מפגש ושיחה לכל הפלגים והחצרות של הקהילות החרדיות. האתר מציע לגולשים מגוון רחב של ערוצי תוכן, לצד עדכונים שוטפים מסביב לשעון, כתבות וידאו, גלריות תמונות ועוד.