מוצרים שיעזרו לכם להכין את הבית לפסח

פורסם: ו' ניסן התשע"ב | | 22:05 ע"י: מערכת בבא קמא
שקיות ואקום.
שקיות ואקום. צילום: יח"צ.

חברת סנו ממליצה על כמה מוצרים שיעזרו בסדר הבית לקראת פסח.

כדי להכשיר את הבית לפסח, לא חייבים להגזים, אך רוב עם ישראל מחמיר ומנצל את ההזדמנות לסדר את הבית ולנקות באופן יסודי במיוחד. בין היתר, לקראת חג החרות, נוהגים בכל בית ישראל בניקיון כללי של הבית, ניקוי וסידור ארונות, אחסון בגדים ומצעים לטובת חדשים, ניקוי תנורים, מוצרי מתכת ועוד. כדי לעמוד בחלק מהמשימות אין ברירה אלא להיעזר בעזרה חיצונית, ובכך הכוונה היא למוצרים ותכשירים שונים שהכרחיים כדי לקבל תוצאה מירבית ממאמץ הנקיון. כאן עוזרת לנו חברת סנו.

לקראת פסח המתקרב, מציעה סנו את סנו אנטי קאלק 4 פעולות במכשיר אחד. מנקה כללי רב שימושי לכל הבית. מסיר אבנית, שומן, חלודה ולכלוך קשה במיוחד. התרסיס מצוין לברזים, כלים סניטריים, קרמיקה, כיריים, משטחי מטבח, נירוסטה ועוד.
כעת, כחלק ממבצעי פסח הוא נמכר ב-10 ₪.

כולם יודעים כמה מעצבן לראות נחיל נמלים שמטייל לו על השיש או תיקנים שמתרוצצים בדירה. בנוסף, ניקיונות פסח הן הזדמנות מצוינת לזרוק דברים ישנים, להזיז ארונות ומיטות ובכך גם לעשות טיפול מונע נגד אותם זוחלים. אולם חשוב לזכור כי בכל הקשור להדברת נמלים ותיקנים חשוב לרסס ולטפל לא רק בבית אלא גם בסביבתו, איך עושים זאת ביעילות?
חברת סנו משיקה את סנו K-333, תרסיס משאבה המכיל חומר הדברה בצורת תרחיף מבושם על בסיס מים. סנו K-333 קוטל נמלים, תיקנים וחרקים זוחלים אחרים שמותאם להדברה בבית אך גם לסביבתו – פחים, מחסנים, בחלקים היבשים של מערכת הביוב ועוד.
הנוסחה הייחודית של סנו K-333 מגיעה בצורת תרחיף נוזלי לבן המאפשרת טיפול יעיל ולאורך זמן כנגד נמלים ותיקנים.
מחיר מומלץ לצרכן: 29.99 ₪

בנוסף, מציעה סנו את סנו סושי PROFESSIONAL אריזות ואקום. השקיות חוסכות עד 75% מנפח האחסון ע"י שאיבת האוויר מתוך האריזה, מגנות מפני עובש, כניסת חרקים ולכלוך. אטומות מפני חדירת מים, חזקות ועמידות לאורך זמן ומתאימות לשימוש רב פעמי. השקיות מתאימות לשהייה מחוץ לבית. לאחסון בגדים, כריות, מצעים, שמיכות חורף ועוד
אריזות הואקום מגיעות ב-2 סוגי אריזות: אריזה אחת עם 2 יח' XXL 55X90 או אריזה 1 יח' L – 50X60 ס"מ+ 1 יח' XXXL 80X100 ס"מ.
מחיר: 27.99 ₪

את כל מוצרי סנו ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.