שטיפת הרכב לפסח בהנחה עם פנגו

פורסם: ה' ניסן התשע"ב | | 15:31 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום: יח"צ.

פנגו מתרחבת ומציעה מעכשיו גם תשלום מהנייד על שירותי שטיפה חיצונית ופנימית במחיר אטרקטיבי למנויים

מילגם שירותי חניה סלולארית המפעילה את פנגו, מתרחבת, ומציעה אפשרות תשלום מהנייד עבור שטיפת רכבים. תשלום זה יתבצע בכ - 150 מכוני שטיפה של "שטיפומט" ברחבי הארץ (רשימה מלאה באתר החברה). מחירי שירות השטיפה אטרקטיביים במיוחד למנויים לעומת תעריפי השטיפה המוצעים בתחנות שטיפומט. השירות מיועד ללקוחות פרטיים או לעסקים קטנים עד 10 רכבים.

השירות ניתן בעקבות צורך שעלה מסקר שערכה החברה (באמצעות מכון המחקר "סקרנט") בקרב מדגם מייצג של 516 איש, לפיו בעלי רכב פרטי נוהגים לשטוף את רכבם בשטיפה פנימית וחיצונית ולשלם במזומן או באשראי. מן הסקר עולה כי רוב המשיבים (כ – 58%) נוהגים לשטוף את הרכב לפחות אחת לחודשיים אך היו מעדיפים לשטוף יותר ואינם מספיקים, 13% מהמשיבים שוטפים את רכבם פעם בשבועיים.
רובם המוחלט של המשיבים (60%) נוהגים לשלם במזומן על השטיפה, כשבהפרש ניכר אחריו – 18% באשראי, ורק אחריהם 16% משלמים באמצעות שוברים וקופונים. רק 6% נהנים משטיפה על חשבון החברה. נתון נוסף בולט בסקר הוא אופן השטיפה: למעלה ממחצית מהמשיבים (54%) נוהגים לשטוף את רכבם בשטיפה פנימית וחיצונית לעומת כשליש (30%) שוטפים בשטיפה חיצונית בלבד. 15% מעדיפים לשטוף את הרכב בעצמם ופחות מאחוז מהמשיבים (0.77%) מעדיפים שטיפה פנימית בלבד.

נתוני הסקר מצטרפים לבדיקה שערכה השנה דן אנד ברדסטריט בשנה האחרונה בקרב 220 מכוני השטיפה בארץ. מן הבדיקה עולה כי לקוחות מכוני השטיפה הם בעיקר לקוחות מזדמנים הרוחצים את רכבם באופן אקראי, לקוחות תחנות דלק, לקוחות שקיבלו שובר לשטיפה מוזלת או חברות וציי רכב.

איך עובד השירות?
נרשמים לשירות באחת משתי הדרכים: אתר החברה או אפליקציית פנגו. לאחרונה הושקה גרסה 2.0 של האפליקציה לאייפון (ובקרוב תושק גם הגרסה לאנדרואיד) והיא כוללת גם רשימת תחנות שטיפומט ברחבי הארץ ואפשרות ניווט לתחנה הקרובה באמצעות waze. בתחנת השטיפה מצלם השוטף את לוחית הזיהוי של הרכב, והרכב נכנס לשטיפה הפנימית והחיצונית. הלקוחות נהנים מתעריף מוזל: מחיר השטיפה 38 ₪ לרכב פרטי ו45 ש"ח לג'יפ או מסחרי (הרחיצה אינה כוללת שטיפת בוץ בג'יפים וג'יפים מוגבהים, והעלויות אינן כוללות טיפ). בתום השטיפה ניתן לדרג את איכותה ולשתף עם חברים באמצעות האפליקציה.
חברת "פנגו" צופה גל גדול של נרשמים לשירות לפני חג הפסח וזאת על מנת לנקות את הרכב לחג. על כן ממליצה לכל לקוחותיה לא להמתין לרגע האחרון ולבצע את השטיפה לפני עומסי החג.

את החיוב ניתן לראות בפירוט כרטיס האשראי או באתר האונליין של החברה.  כל רכב מוגבל לשטיפה אחת ליום ול-5 שטיפות בחודש. בפנגו מבהירים כי החברה אינה אחראית לטיב השירות בתחנות השטיפומט, היות שפנגו הוא אמצעי תשלום.

רועי אלבז מנכל מילגם חניה סלולארית: "בתום חמש שנים מוצלחות, ולאחר השקה מוצלחת של שירות התשלום בחניונים אנו מרחיבים את סל השירותים. תשלום באמצעות שירות פנגו בתחנות שטיפת רכבים, הנו מוצר משלים מתבקש. שירות זה הנו רק אחד מתוך מגוון שירותים משלימים אותם אנו מבקשים להוסיף לפנגו, על מנת לטייב את איכות השירות המוצע ללקוחותינו".