רגע לפני פסח: הזמינו הגדות בעיצוב אישי

פורסם: א' ניסן התשע"ב | | 22:52 ע"י: מערכת בבא קמא
הגדה בZOOMA
הגדה בZOOMA צילום: יח"צ.

מבין מגוון השירותים ליצירת אלבומים דיגיטליים, בחרנו השנה בזומה לעיצוב ההגדה.

ברשת ישנם מגוון שירותים ליצירת אלבומים דיגיטליים, וכבר מספר שנים אנו נעזרים בשירותים כאלה לשמירת התמונות שלנו בעותק קשיח. מדי שנה אנחנו גם נהנים לעצב הגדה לפסח שתהיה מזכרת לאותה שנה לכל אורחי הסדר, בפורמט הדפסה זול בכריכה רכה מהודקת בסיכות.

השנה בחרנו בחברת ZOOMA (מבית פוג'י ישראל), שמציעה הדפסת הגדה מעוצבת ב29 ₪.

היתרון בזומה הוא לא בהכרח המחיר, אלא החידוש האחרון בתוכנת העריכה של זומה, שהוא שימוש בטכנולוגיית מחשוב הענן שמאפשר למשתמשים לעצב מכל מקום, לשתף את העיצובים עם חבריהם ואף להזמינם להמשיך ולעצב יחד. עריכת התמונות בהגדה נעשית באמצעות הדפדפן, לאחר התקנה קצרה של תוסף להרצת יישומי ג'אווה. עריכת התמונות דרך הדפדפן נוחה וחלקה ודומה לעריכה בתוכנה הרגילה.

עריכת ה"הגדה" דרך הדפדפן.
עריכת ה"הגדה" דרך הדפדפן. צילום: צילום מסך

את היתרון בגרסה החדשה של זומה ניצלנו ליצירת הגדה משפחתית, כאשר כל בן משפחה ערך בתורו את ההגדה ומילא את המקומות המאפשרים הוספת תמונות מתוך מאגר התמונות שבמחשבו. העריכה עברה בין הדודים אל הסבא ובחזרה עד לסיום עריכת ההגדה וקבלת האישור של כולם לעיצוב ולתמונות.

בזומה מציינים כי באמצעות השירות החדש ניתן לעצב אלבומי תמונות, פוסטרים, קנבסים, ומתנות אישיות במהירות, בקלות ובאיכות גבוהה. ניתן גם להדפיס קאפות, תמונות ומוצרי דפוס דוגמת לוחות שנה וכרטיסי ברכה. חידוש משמעותי נוסף הוא סוגי החומרים המשמשים כמצע להדפסה: כעת ניתן להדפיס על גבי משטחי אלומיניום וזכוכית אקרילית, באמצעות הדפסת בטכנולוגיית UV על גבי מדפסות ענק, למראה עדכני ומודרני.

להתרשמות מהשירות וממגוון המוצרים מבית ZOOMA:
www.zooma.co.il