מתנות לחג או כלים חדשים לפסח: מבחר הצעות

פורסם: כ"ז אדר התשע"ב | | 11:35 ע"י: מערכת בבא קמא
כלים מצופים טיטניום.
כלים מצופים טיטניום. צילום: יח"צ.

לקראת פסח, רכזנו עבורכם כמה הצעות למתנות שהמארחים ישמחו לקבל כדי לרענן את המטבח.

בפסח, ברי המזל זוכים להתארח בליל הסדר. הם חוסכים לעצמם כאבי ראש של ניקיונות, קניות, סידורים ובישולים – וכדי להקל מתחושות רגשי האשמה, המתארחים נוהגים לכבד את המארחים בשלל מתנות איכותיות. בפסח, בדרך כלל יהיו אלו כלים חדשים למטבח. רכזנו עבורכם כמה הצעות.

סירים ומחבתות בציפוי טיטניום

לקראת הפסח מציגה רשת The Cook Store, כמתנה למארחים או לבישולי החג , את הסדרה החדשה של סירים ומחבתות אלומיניום בציפוי טיטניום מבית SCANPAN הדנית - המציגים את הבשורה הבאה בתחום הבישול . הסדרה החדשה משתבחת בציפוי טיטניום עמיד לאורך שנים ארוכות, שאינו מכיל PFOA , מבוסס על יציקת אלומיניום, מאפשר בישול בריא ללא שמן, כולל יתרונות “טיטניום“ Non-stick עמידים לשנים ומאפשר שימוש בכל כלי מטבח - כולל כלים ממתכת. בסדרה תמצאו מחבתות בקוטר 32-20 ס'מ, ופלטות גריל, וסירים בנפחים שבין 7.5-3 ליטר.
פריטי הסדרה החדשה מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים, למעט אינדוקציה, ומצטיינים העברת חום יעילה ושווה בכל שטח הסיר - לשימוש בתנור בחום עד 260C. מתאים לשטיפה במדיח הכלים. ניתן להשיג עם אחריות של 10 שנים.
מחירים:
מחבתות 32-20 ס"מ - בין 199- 649 ₪
מחבת גריל - 649 ₪
פלטת גריל - 849 ₪
סירים בנפח 7.5-3 ליטר - בין 769-999 ₪
 

כלי קורנינג במבצע.
כלי קורנינג במבצע. צילום: גיל שם.

כלי קורנינג לבישול, לאפייה ולאירוח

למי שעדיין לא יצא להכיר, קורנינג Corning הינה חברה אמריקאית מובילה בתחום מערכות האוכל והסירים. מערכות קורנינג עשויים מזכוכית פורוסראם. כלי קורנינג נחשבים ככלי הזכוכית החזקים ביותר בעולם .יש להם עמידות מוחלטת במדיחי כלים לסוגיהם והם שומרים על ברק לאורך כל חייהם. לקורנינג אחוזי שבר נמוכים בכל קנה מידה מוכר. אינם נשרטים וכן אין בהם צ'יפים (שברים בדופן הכלי). כלי קורנינג מתאימים לשימוש במיקרו, בתנור ועל פלטת שבת.
לקראת פסח, רשת ספייסס מציעה 60% הנחה על כלי בישול ואפייה של קורנינג האמריקנית בסניפי- ביל"ו ויהוד בלבד (עד סוף חודש אפריל).
מחירים לדוגמא:
סיר גדול מגיע בצבעים שחור וכחול 2.5 ליטר- מחיר לפני הנחה 239.90 ₪- מחיר אחרי 143.9 ₪
תבנית אדומה מרובעת שתי ידיות- 4 ליטר- מחיר לפני הנחה 279.90 שח- מחיר אחרי 167.9 ₪
תבנית כחולה אובאלית- שתי ידיות 1.24 ליטר- מחיר לפני הנחה 149.90 ₪- מחיר אחרי 89.9 ₪
 

BALLARINI מותג הפרימיום האיטלקי

בלריני הינו מותג מהמובילים באירופה ומציג מסורת מפוארת בייצור מחבתות, סירים וכלי בישול איטלקיים בשילוב חדשנות, וטכנולוגיה ומתקדמת. חברת בלריני עומדת בתקני האיכות המחמירים ביותר באיטליה ובעולם בכל הקשור לתהליכי ייצור, איכות החומר ועושה שימוש אך ורק באלומיניום 99% (ולא בסגסוגות לא מזוהות), לרבות ציפויים מיוחדים לכלי הבישול והטיגון.
בימים אלה מביאה בלריני בשורה חמה למטבח הישראלי עם השקת מספר סדרות של מחבתות לשוק הפרטי והמקצועי, המוצעות במגוון רחב של גדלים, שימושים ואפשרויות לשדרג את חוויית הטיגון והבישול במטבח.
לבלריני פטנט ייחודי וסמן בולט שהינו Termo point – אינדיקטור מיוחד על ידית האחיזה המציג את הטמפרטורה המתאימה לתחילת הטיגון והבישול וכן את זו המאפשרת רחיצה ושטיפה של הכלי עם תום השימוש באופן שיבטיח עמידות ארוכת שנים.
בסדרות החדשות של בלריני לחג פסח ניתן למצוא את סדרת POSITANO - הכלים בסדרה זו מיוצרים מ-אלומיניום מחוזק - כאשר כל הכלים בסדרה זו מתאימים לשימוש גם באינדוקציה.
RIALTO - הסירים והמחבתות בסדרה מיוצרים מאלומיניום מחוזק עם ה'טרמו פוינט' – מדיד חום למוכנות הכלי לבישול הממוקם על ידית הכלי – בלעדי לבלריני.
וכן את סדרת FIRENZE LINE - כאשר הכלים בסדרה זו מוצעים בצבעי שחור או בורדו והם בעלי ציפוי 'נון סטיק' תלת שכבתי , לעמידות מרבית ושימוש רב שנים.

את המחבתות של בלריני ניתן להשיג בחנויות המובילות וכן ברשתות אייס וקיקה בטווח מחירים של בין 140 ₪ ל-500 ₪.