יריד המעצבים לאישה הדתית "הוד והדר לבושה" חוזר לקראת פסח

פורסם: י"ד אדר התשע"ב | | 14:52 ע"י: מערכת בבא קמא
יריד עיצוב לנשים דתיות.
יריד עיצוב לנשים דתיות. צילום: יח"צ.

לקראת פסח חוזר "הוד והדר לבושה",  יריד המעצבים לאישה הדתית, והפעם יתקיים בגבעת שמואל ובירושלים ויציע עד 70% הנחה.


פסח ידוע כחג  שמשאיר אותנו עם חור לא קטן בתקציב. החל מקניית בגדים חדשים, אקססוריז ועד מתנות למארחים (שלא לדבר על קניית מצרכים במקרה שאתם מארחים). נורית כהן, אם לשישה ילדים, הבינה שהדרך היעילה והטובה ביותר לעבור את החג בשלום זה לרכז את כל מה שצריך לחג תחת קורת גג אחת עם הנחות גדולות. כך קם הרעיון להולדת יריד "הוד והדר לבושה" שמאגד כחמישים מעצבות ומותגים מובילים שמציגים את מיטב פריטי האופנה והאקססוריז לאישה הדתית.

ביריד הקרוב ייקחו חלק אנה מאייר, הודיה לוביץ, צבעוני, גילית, הוונלי, ענת גילר, אליה, אורלי אופיר, רונית טאקו, הלנה לוריה, שלוש, פשוט ולבן, בבושקה, מטליקה, שדה בר, גודי, שי לי, אורית גרושטיין- כולם יציעו הנחות משמעותיות של עד 70%

יריד "הוד והדר לבושה" נחשב ליריד המבוקש ביותר בקרב נשות המגזר הדתי על כל גווניו. במסגרת היריד, שפתוח לנשים בלבד (הדרת גברים, למעט מתחם קפה מיוחד לגברים), יכולות הנשים למדוד במקום את הפריטים וליהנות מקניית מתנות לחג במחירים אטרקטיבים, בזכות ביתנים מגוונים שיוצבו באולם של מתנות לחג, מארזי שי, בגדי ילדים, בגדים ואקססוריז.

בנוסף, לראשונה ביריד יוקם מתחם מיוחד של הפעלות וקניות לאמהות ולילדים עם מגוון גדול של מוצרים: הלבשה, צעצועים, חידושים, לצד פינת מנוחה לאמהות ופעילות לילדים.
מלבד הקניות מציע השנה היריד גם מגוון הרצאות וסדנאות אטרקטיביות שיועברו באודיטוריום ענק בנושאים שונים כמו סדנאות על זוגיות עם אנהאל ועקיבא מהמירוץ למיליון, סדנאות לקראת פסח של עריכת שולחן, בישול ואפייה לקראת החג, משפחה והורות ועוד.

רשימת הפעילות המלאה:


היריד יתקיים בשני מוקדים מרכזיים בארץ: ובגבעת שמואל בין התאריכים 20-22/3 ב באולמי וואהל בבר אילן, בירושלים בין התאריכים 27-29/3 בבנייני האומה

הכניסה לנשים בלבד. מחיר כניסה ליריד - 15 ₪ בלבד
"הוד והדר לבושה" | יריד מעצבים לאישה הדתית
27/28/29 במרץ, בנייני האומה בירושלים
שלישי 14:00-23:00 יום רביעי וחמישי 10:00-23:00
20/21/22 במרץ, גבעת שמואל, אולמי וואהל, מול הקמפוס הצפוני של אונ' בר אילן
שלישי 14:00-23:00 יום רביעי וחמישי 10:00-23:00