AVIS מציעים רכב יד שניה עם 3 שנים אחריות

פורסם: ט' שבט התשע"ב | | 14:13 ע"י: מערכת בבא קמא
מבצע מכירת מכוניות.
מבצע מכירת מכוניות. צילום: אויס אירופה.

השבוע יוצאת חברת אויס במבצע מכירות לרכבים יד שניה ומבטיחה 3 שנים אחריות.

יתכן וזהו הזמן להצטייד במכונית משפחתית: חברת Avis יוצאת השבוע במבצע מכירות לרכב יד שניה בתנאים מיוחדים הכוללים הנחה של עד 40% ושלוש שנות אחריות. עד כה, ניתן היה להשיג בשוק הרכבים המשומשים אחריות לשנה בלבד,  אף כי בעבר, הציעה חברת Avis אחריות לשנתיים, ובכך סיפקה יתרון על חברות אחרות בשוק. כעת, החברה טוענת כי היא מכירה את רכביה יותר מכל אחד אחר ועל יכולה להרשות לעצמה להתחייב  לאחריות של 3 שנים, ובכך להשפיע על כל שוק הרכב. החברה מסתייגת ואומרת כי "החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל רגע נתון" ועל כן כדאי להזדרז.

יריד המכירות הנוכחי, כולל מגוון רחב של דגמים בעלי תו איכות בינלאומי של Avis המשתתפים במבצע. הרוכשים ייהנו מתו תקן משודרג הכולל: תחזוקת רכב בהתאם להנחיות היצרן, אחריות, הכנת הרכב למכירה בתקן מחמיר, מתן פירוט מלא על היסטוריית הרכב, מגוון אפשרויות מימון ואפשרויות טרייד אין.

מנכ"ל Avis ישראל, יואב הורוביץ מרגיע את רוכשי המכוניות המשומשות: "בדקנו ומצאנו שרכישת רכב משומש כרוכה בחשש, אי וודאות ובדיקות מקיפות. לכן, לראשונה בישראל, אנו שמחים להציע 3 שנות אחריות. בכך אנו מבטיחים ללקוחותינו שקט נפשי ו-100% ביטחון במהלך רכישת הרכב והשימוש בו".
מחירים לדוגמא:
מאזדה 3 מודל 2008 החל מ-49,000 ₪.
דייהטסו סיריון מודל 2008 החל מ-39,500 ₪.
ניסן טיידה מודל 2008 החל מה-42,500 ₪ ועוד.

המבצע מתקיים בכל סניפי Avis ברחבי הארץ, ניתן לברר פרטים נוספים בטלפון 2722* או באתר החברה www.Avis.co.il