סיר נייד: פתרון לנסיעות עם פעוטות

פורסם: ח' שבט התשע"ב | | 19:56 ע"י: מערכת בבא קמא
ישבנון וסיר לפעוטות.
ישבנון וסיר לפעוטות. צילום: יח"צ.

עכשיו אפשר לצאת. פתרון ליציאות בנסיעות ארוכות עם פעוטות.

"תשמור שלא יברח", אנחנו שומעים את עצמנו צועקים באמצע הגן הציבורי, הקניון או בזמן נסיעה - ומיד ממהרים לשירותים הקרובים. בתקווה שיש כאלו בסביבה.

פוטטי (Pottete), הוא מוצר חדש שהגיע  מאירופה שם הפך תוך זמן קצר למוצר מנצח עטור פרסים, והוא ימנע מכם את הסקנדל הנ"ל ואפילו באופן נעים במיוחד. פוטטי, הוא סיר נייד קטן מידות ומתקפל, בעל ידיות אחיזה, עשוי פלסטיק קשיח ואיכותי במיוחד שניתן פשוט להוציא אותו בכל מקום ובכל עת ובא לציון גואל. לפוטטי מצורפות שקיות חד-פעמיות מתכלות ואטומות לנוזלים וריח בעלות רפידת נייר סופגת כמו בחיתול, פותחים את הפוטטי, מניחים בתוכו שקית וזהו, הילד עושה את צרכיו, אנחנו קושרים את השקית ומשליכים אותה לפח הקרוב. היגייני, שומר על הסביבה, יעיל ונוח.

הפוטטי יכול לשמש גם כישבנון מקטין אסלה או סיר שעוזר בשלבי הגמילה. בנוסף לשקיות החד פעמיות, מצורף גם סיר רב פעמי איתו ניתן להשתמש בבית במקום ישבנוני הענק הקיימים בשוק וגם להשאיר אחד אצל סבא וסבתא, זה לא תופס מקום.

הפוטטי מתאים לפעוטות מגיל 15 חודשים וטוב עד משקל 35 ק"ג, כך שגם הגדולים יותר יכולים ליהנות ממנו. הפוטטי משווק כערכה הכוללת סיר מתקפל, סיר מילוי רב פעמי וקל לניקוי איתו ניתן להשתמש בבית, שקית לנשיאה וחבילה בת 3 שקיות חד-פעמיות מתכלות לנסיעות. הוא משווק ב-3 צבעים: לבן, ורוד וכחול. ניתן לרכוש שקיות נוספות בנפרד.

הפוטטי הומצא באנגליה ותוך זמן קצר מאוד הפך ללהיט עולמי. הוא זכה בפרסי עיצוב רבים ונבחר ל"בחירת ההורים" (parents choice) בארה"ב.

יבואן בלעדי: "דוביד השקעות ויזום פרוייקטים".

מחיר השקה לערכה: 99 ₪. ניתן להשיג בחנויות נבחרות או דרך האינטרנט
או בטל' 052-5359991
www.duvid.info