מבצע לשומרי שבת לרוכשים את המשחק BANANAGRAMS

פורסם: י"ט כסלו התשע"ב | | 09:53 ע"י: מערכת בבא קמא
מי רוצה בננה?
מי רוצה בננה? צילום: יח"צ.

שומרי שבת שימו לב: משחק חדש מציע שעון שבת חינם לכל רוכש: "אנשים דתיים נתקעים בחושך עם המשחק ואור מכובה בשבת - ומתאכזבים".

שומרי השבת שבינינו מכירים את הסיטואציה הבאה: ערב יום שישי, אתה קורא ספר, משחק עם חברים או באמצע שיחה ערה ולפתע האור כבה, ואתה נשאר עם הכתבה בעיתון שלא הספקת לקרוא או עם המשחק שלא הספקת לסיים.

שרון ורוברט דלפן, יבואני משחק "BANANAGRAMS", שמעו מלקוחות על הבעיה והחליטו לספק פתרון יצירתי: כל מי שרוכש 3 משחקים יקבל במתנה שעון שבת, שיאפשר לו לכוון מראש את שעת כיבוי האורות במנורה הסמוכה למקום משחקו. בדרך זו ניתן יהיה לשלוט על האפשרות לשחק משחק שלם, ולא ייווצר מצב בו המשחק ייפסק באכזבה וללא מנצח.

המשחק זוכה לפופולאריות גבוהה במיוחד בקרב המגזר הדתי והחרדי, זאת בשל היותו משחק חברתי שאינו מחלל שבת. כך יכולים במהלך השבת לשחק בצוותא כאשר מספר המשתתפים יכול להשתנות בכל פעם.

רוברט דלפן, הביא את המשחק מארה"ב לאור ההצלחה הגבוהה שם. לדבריו, "משפחתי ואני נכבשנו על ידי המשחק הזה עוד בארה"ב. שבתות שלמות העברנו במרתונים של משחקים מהנים, עד הרגע בו כבה האור ונאלצנו להפסיק את המשחק באמצע. זיהיתי שיש צורך ממשי להתקנת שעון שבת במיוחד עבור המשחקים, וקיבלנו תגובות דומות מלקוחות רבים שלנו.לכן החלטנו לעשות מבצע שיווקי ייחודי בעולם היהודי - ולתת שעון שבת לכל מי שקונה כמה משחקים. עכשיו נגמרו התרוצים של 'כמעט ניצחתי אבל נכבה האור".

משחק ה"BANANAGRAMS" הוא להיט עולמי ומגיע לראשונה לישראל ומטרתו להעשיר ולחדד את השפה העברית. למעלה מ-5 מיליון אנשים ברחבי העולם משחקים בו מדי שנה, ובאמתחתו פרסים יוקרתיים שונים כמו פרס "משחק השנה" בארה"ב ובבריטניה.