בחנוכה רק סופגניות קלאסיות

פורסם: ד' כסלו התשע"ב | | 19:42 ע"י: מערכת בבא קמא
חטא אחד גדול.
חטא אחד גדול. צילום: בן יגבס

למרות החידושים בצורות, במילויים ובציפויים, רובנו מעדיפים את הסופגניות הרגילות, עם הריבה ואבקת הסוכר.

קונדיטוריית "חטאים מתוקים" בנווה צדק החליטה לקראת חג החנוכה הקרוב לשמור על טעמים קלאסיים שכולם, גם קטנים וגם גדולים, אוהבים במיוחד. תוך כדי שמירה על חומרי גלם משובחים וטיגון טרי מבטיחים ב"חטאים מתוקים" החוגגת בימים אלו 13 שנים להקמתה לענות על הביקוש לסופגניות בקרב תושבי השכונה ובקרב מאות האורחים הפוקדים את השכונה בשעות אחה"צ ובעיקר בימי שישי.

לקראת חנוכה תשע"ב מציעים ב"חטאים מתוקים" טעמים אהובים ומוכרים אותם מייצרת הקונדיטוריה שנה אחרי שנה. "אנשים לא אוהבים הפתעות וניסיונות בחנוכה" אומר רועי לשם מייסד הקונדיטוריה. "אנשים רוצים לחזור את טעמים פשוטים ומוכרים של ילדות, חום ובית. למעלה מתשעים אחוז מהמכירות שלנו הן של סופגניות במילוי ריבה בהקפדה על מילוי ריבה איכותית שיוצרת את ההבדל מסופגניות תעשייתיות. קולקציית הסופגניות הקלאסיות שלנו בשלל טעמים הן אלו המיועדות לאירוח, אולם ילדי השכונה מבקשים בעיקר ואנו נערכים למתקפת ביקוש, של סופגניות קלאסיות!"
 

בקולקציית הטעמים הקלאסיים של "חטאים מתוקים" לחנוכה נמצא השנה סופגניות מיני במילוי פיסטוק, שוקולד, שוקולד נוגט, ריבת תות וריבת חלב. למי שחפץ בכל זאת בסופגנייה עם ציפוי מציעים החג ב"חטאים מתוקים" סופגניות בציפוי שוקולד לבן או שחור.

בנוסף, בקולקציית המתוקים העשירה של "חטאים מתוקים" תוכלו למצוא מגוון עשיר של עוגות, עוגיות ודברי מתיקה המוכנים כולם בעבודת יד ומהם תוכלו להכין "דמי חנוכה" מתוקים-מתוקים. מחיר מארזי מתנה החל מ 30 ₪. מחיר סופגניית מיני: 5 ₪.

קונדיטוריית 'חטאים מתוקים'
שבזי 67. שכונת נווה צדק, תל-אביב.
טלפון: 5162708 – 03. (לקראת החג מומלץ להזמין סופגניות מראש!)