Bugaboo Cameleon משיקה ליין של עגלות קולור בלוק

פורסם: כ"א חשון התשע"ב | | 00:47 ע"י: בבא קמא.
עגלת בוגבו קמליין קולור בלוק.
עגלת בוגבו קמליין קולור בלוק. צילום: יח"צ.

חברת בוגבו מובילת הטרנדים הכי חמים בשוק העגלות משיקה ליין של עגלות Bugaboo Cameleon בצבעי קשת עזים. בבסיס הטרנד, ניצבים לרוב שניים או שלושה צבעים עזים ורווים במעין אנסמבל של שילובים.

Bugaboo Cameleon מאפשרת התאמה אישית החל מבחירת הצבע וסוג הבד ועד המושב והעריסה כולל גובה ידית הדחיפה. העגלות מתאימות לחוף הים, לעיר, לנסיעה, לתינוקות ופעוטות.

עגלה מודולארית: עגלת הטיול הראשונה של Bugaboo היא פשוטה ביותר לשימוש. המושב והעריסה עצמאיים ומאפשרים להפוך את המושב או העריסה כך שהילד פונה אליך או לעולם. ניתן לכוון את גובה ידית הדחיפה של מרכב העגלה בקלות ולהקליק על גבי המרכב כסא בטיחות לרכב כך שתוכל להתחיל בנסיעה ללא עיכוב.

עגלת בוגבו קמליין קולור בלוק.
עגלת בוגבו קמליין קולור בלוק. צילום: יח"צ.

גלגלים קטנים הסובבים סביב עצמם בחזית מאפשרים ניווט במרחבים צפופים ומאפשרים שימוש ביד אחת בלבד בטיול ברחבי העיר, בזמן שהבולמים המתכווננים מאפשרים ניידות בכל תנאי שטח. בתנאי דרך קשים ניתן להפוך את כיוון ידית הדחיפה כך שהגלגלים הגדולים יהיו בחזית – הופך את המעבר מעל כל מהמורה הנקרית בדרכך לקלה במיוחד, ובחוף הים ניתן לעבור בקלות למצב "2 גלגלים" המאפשר עבירות מצוינת בחול – אותו מצב המשמש לעבירות בשלג. 

מחיר בוגבו קמליין קולור בלוק: 4950 ₪ כולל אמבטיה, טיולון, כיסוי נגד גשם וקילה.

להשיג בחנות הדגל הנביאים 55 רמה"ש
טלפון לבירורי סניפים ברחבי הארץ 03-5407999