סיפורי חסידות על פרשת השבוע

פורסם: י"ט חשון התשע"ב | | 12:07 ע"י: מערכת בבא קמא
צילום:

סיפורי החסידות מוצאים את דרכם לספר חדש המסדר אותם בהקשר של פרשות השבוע.

אין לך חובש כיפה שאיננו מודע לעוצמות האיתנים שנושא עמו הסיפור החסידי.

זה עתה יצא לאור הספר 'הפרשה החסידית' - יצירה בת שני חלקים המכילה מאות סיפורים חסידיים, ששובצו וחוברו לפסוקים ותכנים מכל חמשת חומשי תורה ועל כל 54 הפרשיות. הסיפורים ערוכים ומוגשים לציבור בשפה ספרותית עכשווית, נוגעת ללב וחודרת למוח של קורא בן זמנינו.

הספר, שהוא ספר חובה למרצים ומורים - מותאם גם למשפחה, ובמיוחד לאווירה החמימה של 'שולחן השבת', לאותם רגעי קסם שבהם משתתפת המשפחה כולה ובצוותא בסעודת השבת, ואוזניהם כרויות וליבם פתוח להתענג בעונג שבת על הסיפורים החסידיים המיוחדים הללו.

כדי להתאים את "הפרשה החסידית" לכל בית, לכל סעודת שבת, ולכל אירוע פרטי או ציבורי - שובצו בכל פרשה סיפורים שנבחרו בקפידה. סיפורים לא ארוכים, קליטים ושווים לכל נפש, ובעלי מסר יסודי.

הסיפורים נלקטו מתוך עשרות ספרים ופרסומים, מהם וותיקים ועתיקים, ושוכתבו בשפה "עכשווית" ובסגנון מרתק, כדי לקרבם אל ציבור גדול ורחב שאינו מתחבר לסגנון המקורי.

כל סיפור שובץ לאחר חשיבה לפסוק או לפירוש רש"י באמצעות קישורים מאלפים. במקומות הנצרכים מעוטרים הסיפורים בהערות שמטרתם לקרב מושגים ואישים לקהל הרחב.

"הפרשה החסידית" היא עוד יצירת פאר בהוצאת חברת ההוצאה לאור 'חזק', המתמחית בהוצאה לאור של ספרים בעלי ניחוח מסורתי המוגשים במתכונת עכשווית ואיכותית, כשעל המערכת נמנים טובי העורכים והיוצרים.

הפרשה החסידית: סט 2 כרכים

בספרי הפרשה החסידית שובצו סיפורים בעלי ניחוח חסידי עתיק שנערכו בהתאמה לפרשיות התורה, הנושאים עמם תובנות ועומקים בעבודת הבורא ופרשנות פנימית בתורה. הסיפורים עובדו מחדש, כדי לפתוח את ליבו ומוחו של הקורא בן זמננו.

 

את הסט ניתן להשיג במחיר היכרות בכל חנויות הספרים, או באתר "חזק הוצאה לאור".