התנ"ך המעודכן לרואי חשבון

פורסם: ג' חשון התשע"ב | | 23:18 ע"י: מערכת בבא קמא
רו"ח אריאל פטל.
רו"ח אריאל פטל. צילום: יח"צ.

יו"ר קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל, רו"ח והמשפטן אריאל פטל מוציא ספר ראשון. הספר כולל את אסופת החוזרים המקצועיים בתחום ביקורת החשבונות ומהווה את התנ"כ המעודכן לרואי חשבון העוסקים בתחום.

רו"ח והמשפטן אריאל פטל, יו"ר קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל החברה בפירמה הבינלאומית, משיק בימים אלו את ספרו החדש העוסק בסוגיות עדכניות בתחום הביקורת בישראל. הספר, מסכם חמש שנות פעילות אינטנסיבית של מחלקה מקצועית ביקורת הקיימת בקבוצת אליוט ומהווה את אחד העוגנים המקצועיים המרשימים ביותר הנמצאים בידי הקבוצה כמקור ידע.

לדבריו של רו"ח פטל, תחום החשבונאות הפך לתחום ניהולי ראשון במעלה ותחום הביקורת לחשוב עוד יותר. האתגרים הרבים הקיימים בתחום דורשים מהעוסקים במקצוע לגלות ידע ובקיאות רבה מחד גיסא ומאידך גיסא יש להמשיך להתעדכן וללמוד ללא הרף. למעשה, העוסקים בתחום מהווים את חוד החנית שבעשייה החשבונאית.

עוד הוסיף רו"ח פטל, כי הוא גאה להוביל את תחום ביקורת החשבונות ולהוות דוגמא אישית לאלפי סטודנטים הנמצאים במסלולי ההכשרה השונים באוניברסיטאות והמכללות. אני משלב מדי יום בין האקדמיה לבין הפרקטיקה מה שמאפשר לי להיות מעודכן מאד ולהוביל מגמה חדשה בענף ראיית החשבון בישראל.

המהדורה הראשונה של הספר הוענקה לחברי קבוצת אליוט רואי חשבון, ואף נשלחה לקולגות במשרדים הגדולים.

רו"ח אריאל פטל, בוגר המסלול האקדמי של המכללה למינהל בחשבונאות ומוסמך אוניברסיטת בר אילן במשפטים. בבעלותו ובניהולו משרד רואי חשבון ברעננה והוא משמש כיו"ר קבוצת רואי החשבון אליוט ישראל. בתפקידו הקודם שימש כחבר הנהלה ואחראי על המחלקה המקצועית בקבוצה. רו"ח פטל מרצה מבוקש לביקורת ומרצה באוניברסיטת בר אילן ובמסלול האקדמי של המכללה למינהל.

קבוצת אליוט ישראל, מאגדת כ-20 משרדי בוטיק עצמאיים לראיית חשבון בפריסה ארצית. במשרדים החברים בקבוצת אליוט ישראל מועסקים כ-150 עובדים. הקבוצה תומכת ב"מוקד שיתוף ידע" ומעניקה לחבריה שירותי מחלקה מקצועית בתחום החשבונאות, הביקורת והמיסים, פורומים "שולחן עגול" במגוון נושאים, השתלמויות ומפגשי חברים.
הקבוצה בישראל הינה חלק מקבוצת אליוט העולמית, המונה עשרות רבות של משרדי ראיית חשבון, עורכי דין ויועצים כלכליים ברחבי העולם. קבוצת אליוט הבינלאומית נמנית על 20 רשתות ראיית החשבון הגדולות בעולם.