זכרון תרועה: לקראת ראש השנה סאנדיסק מציגה זכרונות חדשים.

פורסם: י"ז אלול התשע"א | | 11:21 ע"י: מערכת בבא קמא
כספת הזכרונות.
כספת הזכרונות. צילום: יח"צ

בין המוצרים החדשים: קטגוריה חדשה של מכשירים לשמירת מידע לטווחי זמן ארוכים, כרטיס זכרון מקצועי עם קצב הכתיבה המהיר בעולם וכרטיס 64GB microSDXC להכפלת יכולות האחסון של הסלולאריים וטאבלטים.

ענקית הפלאש סאנדיסק הכריזה היום על שורת מוצרים לשוק הצרכני ואף השיקה קטגוריית מוצרים חדשה לחלוטין בתחום שימור מידע. קו המוצרים החדש מיועד לכל פלחי השוק - טלפונים סלולאריים, מצלמות וידאו מחשבים ניידים וטאבלטים.

כספת הזכרונות

במסגרת ההשקה, חשפה סאנדיסק קטגוריה חדשה של מוצרים: ה-SanDisk Memory Vault, "כספת הזכרונות", שתאפשר לצרכנים לאחסן תמונות ווידאו באיכות המקור שלהם עד לתקופה של מעל 100 שנים. המוצר החדש יאפשר לכל אחד לשמור מידע דיגיטאלי יקר ערך לטובת הדורות הבאים. פיתוח הקטגוריה והמוצרים מבוסס על מחקר חדש של Harris Interactive שמצביע על צורך אמיתי של הצרכנים בפתרון לאיחסון בטוח לתקופות ארוכות. הסקר מצא ש-79% מנשאלים היו רוצים להעביר תמונות דיגיטאליות שלהם לדורות הבאים. עוד נתון מעניין מהסקר הוא ש-64% מהנשאלים העידו שהם לא היו מוכנים לוותר על התמונות הפרטיות שלהם בעד אף סכום, "אפילו לא בעד מיליון דולר".

"הסקר אישש את מה שידענו כבר קודם, התמונות והסרטונים של אנשים זוכים לפינה סנטימנטאלית ומיוחדת. המציאות היא שתמונות מודפסות, כוננים קשיחים ודיסקים חשופים מאוד לפגיעות שונות ועלולים להנזק בקלות. בשוק היה קיים צורך למוצר שיעזור לשמור ולאחסן את פיסות החיים האלה וה- Memory Vault עושה בדיוק את זה, הוא עוזר לצרכנים לרכז את כל התמונות במקום בטוח אחד ונותן להם שקט נפשי", אומר שוקי ניר, סגן נשיא בכיר ומנהל הפעילות הקמעונאית של סאנדיסק.

בבסיס הפיתוח נמצאת טכנולוגיית Chronolock, המשלבת רכיבים מעולם אחסון ה-SSD, ליצירת פתרון ניהול זכרון רב עוצמה, כך שהמשתמש יכול להיות רגוע בידיעה שהמכשיר החדש ייתן לו שקט נפשי למעל 100 שנות אחסון. ה-SanDisk Memory Vault זמין בשני נפחים של 8GB ושל 16GB והמחירים ינועו בין 60 דולר לכמאה דולר.

 

זכרון cruzer, קטן אבל גדול.
זכרון cruzer, קטן אבל גדול. צילום: יח"צ.

ללכוד את הרגע

סאנדיסק הכפילה את הביצועים ואת קיבולת כרטיסי ה-SD המקצועיים שלה, עם השקת כרטיס ה-SanDisk Extreme Pro SDXC בקיבולת של 64GB. הכרטיס החדש נבנה על בסיס ארכיטקטורת ה-Ultra High Speed ומציע את מהירות הכתיבה המהירה בעולם (תשעים MB/sec) עבור כרטיסי SD, והוא מיועד לשוחרי הצילום העושים שימוש במצלמות בעלות יכולות UHS. המהירות הגבוהה מאפשרת ללמים לצלם סדרות של צילומים באיכות RAW - ברצף, ולהקליט וידאו ב-HD מלא. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 8-64 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-120 דולר.

כרטיס ה- SanDisk Mobile Ultra microSDXC החדש אף הוא, יכפיל את הקיבולת של כל טאבלט או סמארטפון ומהירויות ההעברה שלו - של 30MB בשניה, מאפשרים צילום וידאו HD מלא. הכרטיס תואם לכל טאבלט או סלולאר עם חריץ microSDXC (ההערכה היא כי רוב הטלפונים בשנת 2014 - מעל 1.7 מיליארד - יצויידו בחריץ הרחבה כזה. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 4-64 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-30 דולר.

לחלוק את החוויות

SanDisk Eye-Fi Wireless הוא כרטיס חדש המאפשר לצרכנים להעביר את תמונותיהם והווידאו שצילמו מהמצלמה לסמארטפונים ולטאבלטים, ותוך שימוש ב-Wi-Fi גם למחשבים נייחים. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 4-8 ג'יגה. המחיר טרם נקבע.

כונני ה-Cruzer Fit וה-Cruzer Switch הם כונני USB מיניאטוריים, המתוכננים ללא חלקים נעים וללא סוגרים שהולכים לאיבוד, ומיועדים לשלל שימושים. הם יגיעו בקיבולות של 2-32 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-25 דולר. בצמוד לכוננים הכריזה החברה גם על ה- SecureAccess, תוכנה ייעודית לאבטחת המידע שעליהם.

"פתרונות אחסון הפלאש שלנו עוזרים לצרכנים לשמור יותר תמונות, לטעון אפליקציות מהר יותר לסלולאר, לחלוק רגעים מרגשים עם חברים ולשמור ולשמר זכרונות לטובת הדורות הבאים", אומר ניר.

המוצרים יהיהו זמינים לרכישה במרבית נקודת המכירה של סאנדיסק בישראל החל מהחודש הבא.

סאנדיסק היא המובילה העולמית בתחום כרטיסי הזכרון. קו המוצרים של החברה כולל כרטיסי זכרון לטלפונים סלולריים, מצלמות דיגיטליות, מצלמות וידאו, נגני אודיו ווידאו דיגיטליים, כונני USB למשתמשים פרטיים וארגוניים, וזכרונות משובצים למערכות ניידות כמו גם כונני SSD למחשבים. משרדיה הראשיים של סאנדיסק, שוכנים בקליפורניה, בעמק הסיליקון. סאנדיסק מעסיקה בישראל כ-550 עובדים הממוקמים בכפר סבא, עומר ותפן שבגליל.