קופונים לדתיים

פורסם: כ"ז שבט התשע"א | | 00:06 ע"י: בבא קמא.
קופונים לדתיים.
קופונים לדתיים. צילום: Matt McGee cc-by-nd

הטרנד העכשווי של פתיחת אתרי קופונים ומבצעים הגיע גם לציבור הדתי

אתר בא בטוב.
אתר בא בטוב. צילום: צילומסך.

בהפרש של יום אחד בלבד הושקו שני אתרים המציעים דילים וקופונים למגזר הדתי. האתרים שזה עתה נולדו עדיין לא מציעים מבצעים או הנחות, אך מבטיחים לנרשמים שהקופון הראשון ישלח לתיבת הדואר שלהם כבר בימים הקרובים.

בעז נכטשטרן, מייסד אתר כיפה, חבר למספר יזמים מקומיים וביחד הקימו את האתר בא בטוב המבטיח הטבות והנחות ממוקדות לציבור הדתי, ואילו חברת "גרופ קנה הכל" משיקה בימים אלו את האתר גרופי "האתר הראשון לקנייה חברתית אשר מותאם לציבור הדתי בישראל" לדברי אוריה בן כוכב מנכ"ל "גרופ קנה הכל". לדברי יואל זיו, מנכ"ל משותף באתר "בא בטוב": "הרעיון מאחורי האתר הוא לנצל את כח הקניה של הציבור הדתי".

אתר גרופי
אתר גרופי צילום: צילומסך.

למי שמתלבט לאיזה מבין האתרים להרשם, הרי שאין צורך להקדיש לכך מחשבה, אפשר להרשם לכולם ולהנות מכל ההנחות והמבצעים. כמו שאר אתרי הקופונים ברשת, יציעו האתרים החדשים מבצעים בעיקר בתחום ה"לייף סטייל" וביניהם הנחות למסעדות, צימרים וכיוצא באלו, אך הם מבטיחים כי גם יינתן דגש למוצרי צריכה בסיסיים המותאמים למגזר, תחום שעד כה לא נכלל באתרי הקופונים בישראל.

הבדלים נוספים באתרי הקופונים לדתיים בניגוד לאחיהם הפונים לקהל הכללי הוא כמובן שההנחות למסעדות יכללו רק מסעדות עם תעודת כשרות, התמונות למבצעים יהיו תמיד צנועות ושהעסקים יהיו כאלו המתאימים לציבור הדתי. אתר "גרופי" גם מבטיח לסגור את שעריו בשבת ולהציע מבצעים התואמים את לוח השנה העברי כמו מבצעים ייעודיים לחגי ישראל.

ב"בא בטוב" מאמינים כי על אף השוק הרווי בשוק אתרי הקופונים הקיימים כיום בישראל, אין ספק כי אתרים מפולחים וממוקדים כמו "בא בטוב" מצדיקים את קיומם ויכולים להצליח גם בשוק הרווי. מעניין לראות אם האופטימיות תימשך גם לאחר ש"גרופי" הצטרף ויש להניח שאתרים נוספים כבר נמצאים בדרך - את כולם תוכלו למצוא באינדקס בבא מציעא בקטגורית קופונים והנחות לדתיים.