"פראמישנייה" – הספר הקסום ושלושת המלכים

פורסם: כ"א אלול התש"ע | | 11:03 ע"י: מערכת בבא קמא
פראמישנייה.
פראמישנייה. צילום: יח"צ

למתלבטים באיזו מתנה לבחור לילדים, לאחיינים או לנכדים. "פראמישנייה" – הספר הקסום ושלושת המלכים. ספר הביכורים של גבריאל קול צעיר בן 15 וחצי  בהוצאת ע. נרקיס לרכישה ב"סטימצקי" ו"צומת ספרים".
 

לקראת החגים, רבים מאתנו מתלבטים מה להביא לילדים, לאחיינים או לנכדים.
הנה ספר חדש שהם יכלו ליהנות ממנו במהלך החגים – ספר הפנטזיה "פראמישנייה" – הספר הקסום ושלושת המלכים, ספר ביכורים של גבריאל קול, נער צעיר בן 15 וחצי. קול כתב את הספר בגיל 13 , ובימים אלה הוא יצא לאור בהוצאת ע.נרקיס.

"פראמישנייה" עוסק בקיומם של מימדים מקבילים למימד האנושי בו אנו בני האדם חיים על פני כדור הארץ. כשהמכשף בעל כוחות אופל על טבעיים ותאב השליטה הופך לשליט באחת מארצות המימד הקסום, מתרחש הנורא מכול. המכשף מנסה לכבוש את המימד כולו וגורם למלחמה אכזרית וחסרת פשרות על אדמות יער "פראמישנייה". במהלך אותו קרב מצליח מכשף על של הצד "הטהור" , יריבו המושבע של של מכשף האופל, לפתוח שער שמוביל למימד האנושי ולעבור דרכו עם בני בריתו החשובים לכדור הארץ.
בהגיע היום הבלתי נמנע, מתגלגל באקראי לידיו של מייקל - בן תמותה ובנו של סופר מפורסם, ספרו של המכשף מצד הטהורים. מייקל ובת כיתתו מישל מצליחים בזכות הספר הכשפים הקסום והעתיק , לעבור למימד הקסום, להיקלע להרפתקאות רוויות קסם. הם מתחילים לעסוק בכשפים ובמלחמות ביצורים העוינים במטרה להשיב את השלום והשלווה. האם יצליחו?

הספר "פראמישנייה" יצא לאור בהוצאת ע. נרקיס , מכיל 207 עמ' , ומחירו 98 שקלים
להשיג ברשתות "סטימצקי" ו"צומת ספרים"

אודות המחבר גבריאל קול:
גבריאל קול (15 וחצי), הוא יליד בת ים ותלמיד בביה"ס התיכון הדתי ממלכתי למדעים ע"ש זבולון המר בבת ים. קול המרבה בקריאת ספרים ובכתיבה, בצפייה בסרטים ובסדרות יודע לתאר בשפה ציורית את ההתרחשויות השונות, והעניק לדמויות שלו נופח רב דמיוני.
כשהיה בגן הילדים נהג לסעוד עם אימו ליסה את ארוחת הצהרים בבית סבו וסבתו, ולהאזין בשקיקה לקולו של סבו וולף, אשר נהג לספר לו סיפורים מילדותו ועל חייו.
כך במשך שנה תמימה. "לא תמיד הבנתי את תוכן הסיפור, אך נהניתי מקולו הערב" הוא מספר. הסב נפטר בגיל שמונים.
כשסיפורו "הדרקון השחור וחרב הברקים" זכה בין עשרים המקומות הראשונים בתחרות ארצית לכתיבת סיפורים קצרים בה השתתף, הבין קול כי סבו היה זה שבעצם סייע לו בילדותו לפתח את דמיונו, והחליט להקדיש את הספר לזכרו.
בימים אלה הוא כבר יושב לכתוב את ספרו השני.