סופר נני נותנת טיפים מקרוב

פורסם: ל' אב התש"ע | | 09:46 ע"י: מערכת בבא קמא
מיכל דליות.
מיכל דליות. צילום: יח"צ

מיכל דליות המוכרת יותר כסופר נני מעבירה הרצאות להורים צעירים שרוצים לשפר את הורותם בעידן המודרני.

מועדון הברל'ה מיוזיק קלאב הנותן לרוב במה להופעות מוזיקליות, מקדיש השבוע (רביעי, 11.08.2010) ערב מיוחד להורים הצעירים בהשתתפות מיכל דליות, הלא היא סופר נני המוכרת משידורי הערוץ השני. מיכל בהרצאה שכותרתה "ההורה המודרני והילד הדמוקרטי" מעבירה בצורה דינמית, רצינית אך עם הרבה הומור ושיתוף הקהל  את המסר החשוב להבנת השינויים העוברים על מעמד ההורה והילד והשפעתם על חינוך הילדים. כיצד לשקם את הסמכות ההורית? איך להציב גבולות לילדים כך שיעמדו בהם ללא מאבק והתנגדות? איך להיות דמות סמכותית מבלי לקלקל את היחסים ומבלי להיכנס למאבקי כוח? 

משך ההרצאה כשעה וחצי, רביעי 11.8.2010, פתיחת דלתות 19:00, תחילת המופע 21:00 70 ש"ח, ברלה מיוזיק קלאב, קיבוץ להבות חביבה

מיכל דליות
ילידת 1950, נשואה, אם ל- 4 ילדים וסבתא ל- 5 נכדים. בעלת תעודת הוראה לגיל הרך מטעם סמינר לווינסקי, סיימה את המסלול להנחיית קבוצות והורים של מכון אדלר וכן את ביה"ס לאימון של מכון אדלר. מדריכה ליחסים במשפחה, כוכבת הסידרה "סופר נני" הישראלית, מאמנת אישית , ניהלה את בית הספר להורים והפעילות הארצית בקהילה במכון אדלר. מנחה ומרצה בפני קהלים מגוונים: בחברות היי טק, באירועים פרטיים, בארגונים שונים, בבתי ספר, בפני קציני צבא ומשטרה, עובדי ממשלה, עיריות ועוד.

פרסמה את הספר "אין ילדים רעים". ספר הדרכה להורים המכיל 18 סיפורים, כל סיפור מגולל בפני הקוראים את סיפורה של משפחה אחת מבין עשרות המשפחות בהן טיפלה ואותן הדריכה בשנים האחרונו. מדי יום ו' בין השעות 10:00-12:00 משודרת תוכניתה ברדיו ללא הפסקה 103 FM ברדיו צפון ללא הפסקה.

אני מאמין
היום אנו יודעים שאישיותו של כל אדם מתעצבת בשנות הילדות. דבר זה מגביר את חשיבות השפעת ההורים ואחריותם. בנוסף אני מאמינה כי לכל אדם בוגר (הורה, בן זוג, חבר, עובד) נתון החופש לבחור, להחליט ולקחת אחריות על אירועי חייו. בחירה זו ולקיחת האחריות האישית תיטיב עם בגרותו של הפרט ואת מערכות יחסיו.
גישתי הינה אופטימית "כי תמיד ניתן ללמוד משהו חדש" ומעודדת לשינוי. ואני בטוחה כי הגברת המודעות להיכרות אישית של כל אדם את עצמו והבנת הזולת תקל את ההתמודדות עם אתגרי החיים ותשפר את איכות חייו.