בחירה והתאמת מוצרים לתינוק החדש עד הבית ללא תשלום נוסף

פורסם: כ"ו אב התש"ע | | 17:25 ע"י: מערכת בבא קמא
החנות 4MyBaby.
החנות 4MyBaby. צילום: יח"צ.

שירות חדש מציע להורים הצעירים מוצרים לתינוקות עד הבית, ללא תשלום נוסף, ללא התחייבות - ובמחירים נמוכים מהרשתות הגדולות.

משפחת 4MyBaby.
משפחת 4MyBaby. צילום: יח"צ.

לקראת הלידה, ידוע כי קיימת ציפייה והתלהבות רבה בבחירת ועיצוב החדר לתינוק החדש. ההתרגשות מורגשת במיוחד כשנגשים לבחור ריהוט חדש, חבילת לידה ובעצם לערוך סקר בין חנויות ולהתרגש מהמגוון הגדול. 4MyBaby , רשת מותגי התינוקות הזולה והמובילה בישראל, מזמינה זוגות והורים לעתיד להגיע לחנות הדגל של הרשת באזור התעשייה בפולג, כדי להתרשם מהמגוון ומהמחירים המיוחדים שבחנות, אך יזמה שירות מיוחד של הצגת קולקציית מוצרים לתינוק והתאמת חבילות לידה, עד בית הלקוח.

לדברי בנימין דוידוביצ'י, מנכ"ל 4MyBaby "מידי יום אנו נרגשים לארח הורים לעתיד וזוגות שבאים להתאים מוצרים לקראת הלידה. עם הזמן, הבנו שקיים פלח באוכלוסיה של הורים שמתקשים להגיע לחנויות מסיבות שונות ואין באפשרותם לערוך סקר שוק. במיוחד להם, החלטנו להשיק שירות חדש וייחודי בארץ של שירות VIP עד בית הלקוח. השירות כולל ייעוץ והתאמה אישית של מוצרים להורים הטריים ולתינוק החדש, בלי שום התחייבות לביצוע קנייה".

במסגרת השירות החדש של 4MyBaby, מגיע יועץ מקצועי אל בית הלקוח, עם קטלוג מוצרי החנות ומוצרים להמחשה ועושה התאמה אישית של חבילת המוצרים לפי צרכי ההורים. "מדובר בפיתרון שחוסך זמן וטרחה מיותרת להורים שנמצאים בתקופה של ההכנות לקראת הלידה. השירות הוא ללא תוספת בתשלום וללא התחייבות מוקדמת", מדגיש דוידוביצ'י.

מוצרי תינוקות ביבוא מקביל.
מוצרי תינוקות ביבוא מקביל. צילום: יח"צ.


מעבר לשירות החדש, מדגישים בחנות כי המחירים שלהם זולים משמעותית ממחירי השוק. לדוגמא, מוצצי לטקס איכותיים של "מאם" עולים 40-45 ₪ ברשתות הפארם השונות ואילו בחנות 4MyBaby הם נמכרים ב-16 שקלים בלבד.
את העגלה ה"נחשבת" ביותר בשוק, עגלת מוצ'י 4 ריידר לייט, מחירה בשוק כ-4,000 ₪ וברשת 4MyBabyהיא מוצעת במחיר מפתיע של 3,200 ₪ (גם באתרי המכירות הפומביות לא מצאנו כזה מחיר). דוגמא נוספת שמצאנו היא הטיולון הפופולארי מקלארן דגם טכנו XT, הנחשב יציב ונוח ובעל תאי אחסון מוצלחים. מחירו בשוק 1,300 ₪ ואילו 4MyBaby מציעה אותו במחיר 1,190 ₪.

בנוסף, מציעה 4MyBaby חבילות לידה במספר דרגות מחיר הכוללות את כל המוצרים והאביזרים אותם צריכים הורים טריים לתינוק חדש: מהפריטים הגדולים כמו ריהוט חדר התינוק ועד לקטנים שבהם למשל: חיתולים ואביזרי היגיינה. המוצרים כולם שייכים למותגים מובילים בינלאומיים ונחשבים המוצרים הטובים ביותר.
 

חבילות הלידה המוכנות של 4MyBaby זולות משמעותית מקניית אותם המוצרים ברשתות המתחרות. חבילת הדגל של הרשת היא "חבילת היהלום" הכוללת:
שידה "פרובנס" עם ידיות קריסטל מהודרות של "סגל" (1.20 מטר)
מיטה "תמר" של חברת "סגל" עם סולם עולה ויורד
עגלת "מוצי 4 ריידר לייט" (כוללת אמבטיה, טיולון ושילדה)
סט מצעים לתינוק של "סוויסרה"
מזרן שידה אורטופדי של "כריתי"
אמבטיה ומעמד לאמבטיה
חולצות חזייה, מכנסי רגלית, חיתולי פלנל וחיתולי טטרה
בקבוק ומוצצים של "מאם", מברשת לניקוי בקבוקים ומתקן לייבוש בקבוקים
שמפו ואל סבון (ד"ר פישר)
מספריים, צמרוני אזניים ומברשת מסרק
מחלק מנות
חבילת מגבונים (ד"ר פישר), בקבוק אלכוהול,
מדחום דיגיטלי, מדחום עץ לחדר, מדחום אמבטיה, פדים להנקה
משאבה לאף, בייבי פסטה, קופסה למוצץ וכפפות לתינוק

מחיר החבילה 6,999 ₪ במקום עלות של 8,200 ₪ בקנייה לחוד.

וקצת מידע נוסף על החברה. 4MyBaby הוקמה על-ידי בנימין ומרים דוידוביצ'י ומציעה מותגים מובילים בתחום מוצרי התינוקות, במחירים האטרקטיביים בארץ. ל-4MyBaby חנות מעוצבת באזור התעשייה פולג (נתניה), המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים והאיכותיים בעולם, אותם היא מציעה בכחצי מהמחיר המקובלים בענף, כחלק ממדיניות ומשירות ללקוח. החנות שמה דגש מיוחד על מחירים זולים, יחס אישי ללקוחות ועל תחושת ביתיות ומקצועיות.
4MyBaby מציעה מגוון רחב של מוצרים לתינוקות: עגלות, מיטות, שידות, ציוד לחדר תינוקות, מוצרי אמבטיה, צעצועים, מוצצים, בקבוקים, מוצרי טיפוח לתינוקות, בגדים וכסאות בטיחות לרכב ועוד. בין המותגים המובילים שהחברה משווקת: Tommee Tippeee, Tiny Love Peg Prego, Taf Toys, Musty, Karitai, Fisher Price, Lamaze, MACLAREN, AVENT, ועוד.

כתובת חנות 4MyBaby: רח' המלאכה 45 אזה"ת פולג בנתניה. טל': 09-8359006 לתיאום פגישה בבית הלקוח: טל': 09-8359006
חניה מקורה וגדולה ממול, ללא תשלום.

לאתר החברה: http://www.4mybaby.co.il