סדרת לחצני הפעלה מזכוכית

פורסם: ו' אב התש"ע | | 23:04 ע"י: מערכת בבא קמא
עיצוב יוקרטי לחדר האבט.
עיצוב יוקרטי לחדר האבט. צילום: יח"צ.

חברת פלסאון משיקה קו מוצרי יוקרה חדש הכולל סדרת לחצני הפעלה מזכוכית. הלחצנים מאפשרים יצירת 104 שילובים צבעוניים בהתאמה לעיצוב חדר האמבט.

חדר האמבט נתפס בעבר כחלק "אקס טריטוריאלי" בעיצוב הבית. בעוד שלסלון, למטבח ולשאר חדרי הבית הוקדשה תשומת לב רבה, נותר חלל חדר האמבט בתכנון בסיסי ופונקציונאלי ובמקרים רבים כולל רק את האלמנטים הטכניים ללא כל מגע עיצובי וחתימה אישית של המשתמשים.

בשנים האחרונות השתנתה התפיסה ביחס לחדר האמבט והוא הפך לחלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל של הבית. ביקור בחדרי אמבט מעוצבים מעיד פעמים רבות על רמת החיים של בעלי הבית או בעלי המסעדה או בית המלון והקפדתם על הפרטים. חדר אמבט מאובזר לפרטיו יכול להשאיר חותם וחווית שימוש בלתי נשכחים למתארחים ולהנעים את שהותם של בני המשפחה במקום. בניגוד לכך, הזנחה בשירותים עלולה לקלקל רושם מוצלח שהותירו שאר חלקי הבית.

אחד החידושים שנכנסו בשנים האחרונות במסגרת המהפכה בחדר האמבט הם מיכלי ההדחה הסמויים שבהם החלק החיצוני היחיד הוא הלחצן. אם בעבר הכרנו לחצנים מגושמים בצבעי ניקל, מט, לבן ופרגמון בגוון אחיד ומלא הרי שכיום מדובר בפריט עיצובי לכל דבר אשר מוקדשת לו תשומת לב רבה תוך התחשבות בצרכים עיצוביים ואישיים.

חברת פלסאון משיקה סדרת לחצני זכוכית צבעוניים חדשה במראה מינימליסטי המאפשרת יצירת 104 שילובים שונים להתאמה מקסימאלית לעיצוב של חדר האמבט. השיטה המודולארית מבוססת על מבחר כפתורי הפעלה ב-8 צבעים שונים ובהם לבן, ניקל, סטן, נירוסטה, שחור, זהב ו-13 רקעים שונים ובהם כסף, אפור, לבן שקט, מנטה, כתום-תפוז, חום–קפה, ירוק-דשא, אדום יין, ראי ועוד.

עשרות שילובים צבעוניים לחדר האמבט.
עשרות שילובים צבעוניים לחדר האמבט. צילום: יח"צ

מבחר הצבעים הגדול מאפשר התאמה מלאה לשאר הפריטים בחדר האמבט לרבות ארונות, כיורים, משטחים עיצובי קרמיקה ושאר אביזרי עיצוב המשולבים בחלל חדר האמבט. יכולת הבחירה ממגוון הצבעים מאפשרת התחברות לכל קו עיצובי ומתן ביטוי אישי למקבל ההחלטה, בקלות רבה ניתן להפוך חדר אמבט סטנדרטי לחלל מעוצב המבטא ומייצג את בעליו.

את לחצני הזכוכית וכן קלסר המדגים את השילובים האפשריים ניתן לראות בחנויות המובחרות לאביזרי אמבט. מידע על מוצרי פלסאון באתר: www.plasson.co.il