דק, ולא תופס מקום...

פורסם: כ"ד תמוז התש"ע | | 21:22 ע"י: מערכת בבא קמא
הרסיבר החדש של Marantz
הרסיבר החדש של Marantz צילום: יח"צ

אם חשבתם שרסיברים לקולנוע ביתי בעלי יכולות חייבים להיות מפחידים, קבלו מבזק חם: הרסיבר החדש מבית המותג היפני Marantz הגיע לישראל, ומביא בשורה חדשנית בתחום העיצוב: עיצוב דק ומינימליסטי החוסך לכם מקום במזנון ומשתלב יפה עם עיצוב הבית!

מה זה דק, חתיך, שחור ומשתלב בקלות בסלון שלכם? חברת 'מוראל' הישראלית, יצרנית הרמקולים מהמובילות בעולם, גאה להציג לקהל הישראלי את הרסיבר מבית לקטרוניקה היפני Marantz שימו בצד את כל מה שידעתם על הרסיברים העצמתים והמגושמים, וקבלו הזמנה ידידותית לעשות סדר על במזנון או מתחת לטלוויזיה: עם הגרסה היפנית הדקה והמעוצבת, אין צורך להתפשר על רסיבר גדול ומגושם, וניתן ליהנות מפריט איכותי ומתקדם המגיע בגזרה קומפקטית ודקה – החוסכת לנו מקום במזנון ומשתלבת יפה עם מערכת הקולנוע הביתית בבית.

רסיבר NR1501 משלב את כל היתרונות של רסיבר בעל יכולות סאונד לצד עיצוב כובש. את הרסיבר החדש מפיצה בלעדית בארץ חברת "מוראל" הישראלית. שי אל על מנהל המותגים MARANTZ ו "מוראל" בישראל מוסיף: "כיום תחום עיצוב הבית מאלץ חברות אלקטרוניקה להשקיע אנרגיות רבות בעיצוב המוצר מעבר ליכולות הטכניות, חברת MARANTZ הגדילה לעשות כאשר הוציאה לשוק את רסיבר NR1501ובכך הביאה לחיבור בין אידיאלי בין עיצוב לטכנולוגיה.

NR1501 רסיבר   - 4,490 ₪
להשיג בכל החנויות המובחרות והמתמחות ברחבי הארץ.