הרדיון - אולם אירועים כשר בראשון לציון

פורסם: י"ט תמוז התש"ע | | 00:16 ע"י: מערכת בבא קמא
אולם תמר.
אולם תמר. צילום: יח"צ.

הרודיון בראשון לציון מזמינים אתכם להגשים חלום, עם שלושה היכלים נרחבים לאירוח, שירותי קייטרינג בהתאמה לכל מסורות הבישול, וליווי אישי צמוד, המבטיח כי הפנטזיות הגדולות ביותר שלכם יהפכו למציאות בשטח. הזמנה פתוחה גם לאירועי קוקטייל, חברה ואירועים עסקיים.

היכלי הרודיון, לחגיגת אירועים, כנסים ושמחות בראשון לציון, מזמינים אתכם לגלות את חוויית האירוח המודרנית, להזמין את האורחים לחוויה הפועלת על כל החושים. בחללי האירוח הנרחבים מחכה לכם עיצוב מוקפד ואנין טעם, המשדר יוקרה ופאר שנחקקים בזיכרון ומבטיחים שמחה גדולה והנאה מושלמת. כדי שתוכלו להפיק את האירוע המתאים ביותר בשבילכם, מציעים לכם בהרודיון ליהנות מחללים שונים המותאמים לקיום של אירועי עסקים, אירועי קוקטייל, השקות מוצרים, כנסים מקצועיים, ימי גיבוש, וכמובן: אירועי חופה ואירועים משפחתיים. 

נתחי סינטה מגולגלים עם פירות יבשים.
נתחי סינטה מגולגלים עם פירות יבשים. צילום: יח"צ.

חליפה לכל אירוע בהתאם לצרכים שלכם, ישמחו בהיכלי הרודיון להתאים לכם את החלל המעוצב לאירוע, ומציעים שלושה היכלים לבחירה: היכל "גפן" לאירוח של עד 700 אורחים, היכל "תמר" לאירוח של עד 250 אורחים, גן קבלת הפנים - המתאים לחופות ואירועי קוקטייל בשעות הצהריים. במקום מחכה לכם גם לובי מהודר לקבלות הפנים, חניה צמודה במקום ושירותי אבטחה מסודרים. למי שרוצה לחגוג מתחת לכיפת השמים, מציעים את שירותי גן האירועים, המשלב קורות עץ מסיבים מיוחדים ופריטי עיצוב לאניני הטעם. 

תפריט לאניני הטעם כדי שאת האירוע שלכם יזכרו לדורות, מציעים לכם בהיכלי הרודיון ליהנות מתפריט גורמה עשיר, שהורכב על ידי מיטב השפים הישראלים ופותח לכם דלת למסורות הבישול מכל רחבי העולם ממנות צרפתיות ואיטלקיות, המשך במנות ים תיכוניות (אפשרות גם לתפריט בוכרי ורוסי) וכלה ביצירות פיוז'ן המציעות לאורחים ליהנות מכל העולמות. כל המנות הינן כשרות (בשר) על ידי הרבנות ראשון לציון, עם אפשרות לגלאט בד"צ . כל זאת לצד צוות שירות ואירוח מובחר, אפשרות לעיצוב אישי של ההיכלים בהתאם לקונספט והטעם שלכם, ושירותי ליווי אישיים - המבטיחים כי בהיכלי הרודיון תוכלו להגשים את הפנטזיות מא' ועד ת'. 

היכל האירועים "הרודיון"
רח' סחרוב 20 א.ת ראשון לציון 03-9627444