צו 8: ישראלים מתגייסים ברשת לפעולות הסברה

פורסם: כ"ד סיון התש"ע | | 12:45 ע"י: מערכת בבא קמא
תמונת מסך של הבלוג ISRAEL PALESTINE.
תמונת מסך של הבלוג ISRAEL PALESTINE. צילום: צילום מסך.

לאור הויכוח הציבורי על איכות ההסברה הישראלית נוכח האירועים האחרונים, תופסים ישראלים רבים יוזמה עצמאית ועושים את ההסברה בעצמם ברחבי הרשת.

לנוכח האירועים האחרונים אפשר להתווכח על איכות ההסברה הישראלית. אך לפעולות הרשמיות של משרד החוץ וגופי הסברה ממשלתיים נוסף כוח מחץ משמעותי - הגולשים הישראלים. 

בימים האחרונים אנו עדים לפעולות עיקשות של ישראלים ברחבי הרשת. החל מהצבעה בסקרים באתרים כמו CNN ועד הפצת סרטונים ביוטיוב וברשתות חברתיות. הפייסבוק מוצף בהודעות מהסוג של "הפיצו האת הסרטון לכמה שיותר אנשים כדי שמספר הצפיות ביוטיוב יהיה גבוה", אימיילים נשלחים לרשימות תפוצה אדירות, וכל זאת כדי לנסות ולאזן את המצב ההסברתי העגום של מדינת ישראל.

לצד הפעולות הפשוטות יחסית של הפצת סרטונים, כתיבת טוקבקים ולחיצה על כפתורי "אהבתי" ברשתות החברתיות, ישנם ישראלים שפועלים בצורה אקטיבית יותר וכותבים מאמרי הסברה ומקימים אתרים המיועדים להפצת התעמולה. הבלוג "הסברה ישראלית אמיתית" מגדיר את עצמו כחמ"ל לצרכי ההסברה הישראלית ומרכז מאגר חומרי הסברה שאיתם יכולים הגולשים הישראלים לצאת למלחמת התעמולה. הבלוג ISRAEL PALESTINE מביא את חומרי ההסברה בצירוף מאמרי הסברה באנגלית.

בלוגים לצרכי הסברה.
בלוגים לצרכי הסברה. צילום: תמונת מסך.

 

רוצים גם אתם לעזור לתעמולה? הוסיפו קישור לבלוגים הנ"ל באתריכם, ברשתות החברתיות או בפורומים שבהם האתם פעילים:
http://blog.israel-palestine.net

http://israelhas.blogspot.com