הצעה למתנה: מצעים

פורסם: ח' ניסן התש"ע | | 21:42 ע"י: בבא קמא.
מצעי PLAZA.
מצעי PLAZA. צילום: יח"צ

חברת שמיכות מורן, החליטה לפנק את הצרכן הישראלי ולהשיק סט מצעים בעיצובו של המעצב האנגלי, סיימון אשבי לכבוד חג הפסח, תחת שם המותג של החברה "PLAZA".

חברת שמיכות מורן מ.ד בע"מ, רכשה בעשרות אלפי דולרים את עיצובו של המעצב האנגלי, Simon Ashby, המותאמים במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי תחת מותג החברה "PLAZA".

חברת שמיכות מורן מ.ד בע"מ, קיימת למעלה מ-20 שנה, ובבעלותה המותג PLAZA. החברה עוסקת בייבוא וייצור כלי מיטה: מצעי ג'קארד, מצעי סאטן, מצעי 100% כותנה סרוקה, כריות, שמיכות ומגבות. החברה מחדשת את הקולקציה שלה מעונה לעונה, תחת מותג הבית שלה PLAZA.

מצעי PLAZA.
מצעי PLAZA. צילום: יח"צ

"לרגל חג הפסח", אמר מנכ"ל חברת שמיכות מורן מר דני דלל, "החלטנו בחברה לייבא מצעים מיוחדים במחירים חסרי תקדים המותאמים לטעמו האישי של הצרכן הישראלי, המצעים משדרים קלאסיות, יוקרתיות ואיכות".

"בנוסף, המחירים נוחים ומתאימים לתקופה העמוסה של החגים, שבו הצרכן הישראלי מבלה את רוב זמנו בקניות בסופרים ובהכנות לקראת החג. המוצרים יכולים לשמש כמתנה יוקרתית ואיכותית לחג, למשפחה ולחברים", הוסיף מנכ"ל החברה וסיפר על הסגנון החדש שפיתח בחברה שלו.

ניתן לרכוש את המצעים ברשתות השיווק הגדולות, כגון: H&O, ACE, "הסטוק", ועוד מגוון רחב של חנויות מובחרות ברחבי הארץ. "משנה לשנה, אנו משתדלים לחדש את ליין המוצרים שלנו תחת המותג, "PLAZA", בכדי שלצרכן שלנו יהיה כייף, מעניין ובעיקר צבעוני במקום הכי קרוב אליו, המיטה שלו", אומר מנכ"ל החברה, דני דלל.