יריד המעצבים לאישה הדתית חוזר

פורסם: כ' אדר התש"ע | | 18:48 ע"י: מערכת בבא קמא
מקולקצית רונית טאקו.
מקולקצית רונית טאקו. צילום: אבי ולדמן.

"הוד והדר לבושה" - יריד המעצבים לאשה הדתית חוזר לגני התערוכה בתל-אביב לקראת פסח כ"ד-כ"ז אדר תש"ע (10-13 במרץ 2010)

לפני שנה התקיים לראשונה בהצלחה גדולה "יריד המעצבים לאשה הדתית – הוד והדר לבושה" לקראת חג הפסח. מאז ביסס היריד את מעמדו כיריד לאשה הדתית המוביל בארץ, המתקיים פעמיים בשנה (גם לקראת ראש השנה). השנה, לקראת פסח, מתקיים היריד בתאריכם כ"ד-כ"ז אדר תש"ע (10-13 במרץ 2010), בביתן 10 בגני התערוכה בתל אביב. ביריד השנה, תמהיל מנצח של מעצבים וותיקים לצד חדשים ופחות מוכרים. בין המעצבים, מיכל תיק-מיוצאות פרויקט מסלול, המשיקה ביריד קולקציה חדשה, לאחר חופשה של למעלה משנה. עוד ביריד זה, דגש על כיסויי ראש - עם מבחר גדול במיוחד. היריד פתוח לנשים בלבד.

בין המעצבים הצפויים להציג ביריד: 220V, BELLINKY, elen&galit, Elena Lurie, heavenly, Klea, Mariana-tikim, rosie, TAMARZ, Yolla, אורלי גולן, איילת לוין, אלייה, אמה, אנה גילר, אנה מאייר, אפרתים, בא מאהבה, ג'ודי, גילית, הלל, טלי אימבר, ליאור בן חן, ליליבראש, מיכל תיק, מימנה, מישמש כובעים, ניו ליין, נשואה- כיסויי ראש, סטודיו מנדרינה, עירית נוי, פשוט ולבן, צבעים, צ'פצ'ולה, קרן מזרחי, רונית טאקו, רעומה זק"ש, שנקין 4, שרית שרף ועוד...
בלובי הגדול של האולם יוצבו דוכנים עם מתנות לחג, שוקולדים, כיפות, כלים חד פעמיים, אריזות שי מיוחדות ועוד, במתחם הפתוח גם לגברים המלווים.

יריד "הוד והדר לבושה" פונה לקהל לקוחות נרחב – נשים מהמגזר הדתי על כל גווניו: מסורתי, דתי לאומי וחרדי, תוך שהוא מאפשר להן לערוך את הקניות לחג בתנאים האידיאלים. המציגים ביריד יעניקו 20%-70% הנחה על כל הפריטים שימכרו בעונת השיא של הקניות לחג. היות והכניסה ליריד הינה לנשים בלבד (מלבד הלובי שפתוח גם לגברים) תוכלנה הנשים הדתיות למדוד את הפריטים ולהתרשם מהם בנוחות.
 

נורית כהן, מיוזמות היריד: "יריד הוד והדר לבושה, ממשיך לבסס את מעמדו כיריד המוביל בארץ לנשים דתיות. ביריד זה, כבר גבר הביקוש מצד המעצבים על פני כמות הדוכנים שבחרנו להכניס. שמנו דגש על תמהיל נכון בין מעצבים חדשים, בהם גם צעירים ופחות מוכרים, מתוך מטרה לחדש ולרענן. רק מי שיש לו גם מחירים וגם עיצובים מתאימים, זכה להשתתף. מתוך הניסיון של הירידים הקודמים, אני יכולה לומר בוודאות שהשנה אנחנו מציעים יריד בשל יותר, עם הדוכנים הנכונים בתאריך הנכון. כולן מוזמנות!".

גם הפעם, מציע היריד לבאות לתרום פריטי לבוש ישנים שכבר אינם בשימוש. בדוכן של עמותת צדקה בכניסה ליריד יאספו בגדים וצעצועים יד שנייה ויוחלקו לנזקקים לפני החג.

"הוד והדר לבושה", יריד מעצבים לאשה הדתית,
10-13 במרץ 2010, ביתן 10, גני התערוכה תל-אביב.
שעות פתיחה - יום ד' מ 16:00 עד 23:00 יום ה' 10:00-23:00 יום ו' 9:00-15:30 מוצ"ש 20:00-00:00
מחיר כניסה: 15 ₪