החלה מכירת ההגדות לפסח

פורסם: ב' אדר התש"ע | | 08:34 ע"י: מערכת בבא קמא
כריכת ההגדה.
כריכת ההגדה. צילום: אלו"ט.

למעלה משלושים יום מפרידים את חג הפסח מאיתנו, אך מכירת ההגדות כבר בעיצומה. אלו"ט - האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים החלה במכירת הגדה לפסח, מעוטרת בציורי האמנים האוטיסטים.

האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים החלה במכירת הגדה לפסח, מעוטרת בציורי האמנים האוטיסטים. בהגדה משולבים עשרות ציורים המציגים עולם אמנותי עשיר של ילדים ובוגרים אוטיסטים. עולם שיש בו השראה של אביב ושל התחדשות עולם שמביא תקווה.

מנכ"לית אלו"ט, עינת קסוטו- שפי אומרת: "היצירות של האמנים האוטיסטים שבהגדה הן רענון של הכתבים העתיקים והמסורתיים. בפסח, כאשר מדברים על זמן חירותנו נתפלל ונבקש שיגיע זמן החרות גם למשפחות של הילדים האוטיסטים וחידת האוטיזם תפוענח. ועד אז הדרך היחידה אל חירותם של הילדים היא בעזרת תכניות טיפוליות, שילוב וקבלה בקהילה". 

אלו"ט האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים בישראל, פועלת למען שיקום ורווחת הילדים הלוקים באוטיזם, מזמן האבחון, בגיל שנה וחצי ולאורך כל מעגל חייהם. האגודה מקימה ומפעילה מעונות יום לטיפול בפעוטות עם אוטיזם, הוסטלים למתבגרים ובוגרים, מרכזי תעסוקה, מרכז אבחון ומחקר, מרכזים למשפחה המתמודדת עם אוטיזם למידע, ייעוץ ותמיכה, נופשונים, קייטנות, מועדוניות וכן פועלת לקדום זכויות כל האוטיסטים בישראל.

ההגדה החדשה של אלו"ט מוצעת למכירה לפרטים ולחברות כשי לעובדים וללקוחות. המחיר ליחידה 25 ₪, מבצע מיוחד לרכישה בכמות גדולה.

לתאום רכישה ניתן לפנות להילה 052-6622612 או לשולה 052-3980543.